۲
۲۶
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۷۵۷۶
از سرمای کوهرنگ تا تب داغ فوتبال در خوزستان...

نوجوان فوتبالیست کوهرنگی در فکر پیوستن به رئال مادرید

گفتگو با محمد مهدی بدری حاجیور بازکن تیم نوجوانان فولاد خوزستان
محمد مهدي بدري حاجيور پسر پانزده ساله كوهرنگي كه همراه خانواده در شهركرد زندگي مي كند اكنون در گرماي 60 درجه اهواز آرزوهاي خود را جستجو مي كند .
نوجوان فوتبالیست کوهرنگی در فکر پیوستن به رئال مادرید
به گزارش خبرنگار جهانبین،
محمد مهدي گمان نمي كرد اين گونه در يك قدمي آرزوهاي خود قرار گيرد، بعد از ديدن بازي هاي زيباي او توسط يكي از اعضاي باشگاه فولاد در تست ورودي از بين فوتباليست هاي بسیاری، قبول شد.
او اكنون با تيم نوجوانان فولاد خوزستان در اهواز تمرين مي كند .

خبرنگار جهانبین نیوز در كوهرنگ با وي مصاحبه اي انجام داده  اين مصاحبه را با هم مي خوانيم.

سلام خودتان را معرفي كنيد؟

به نام خدا سلام محمد مهدي بدري حاجيور هستم 15 سال سن دارم در پايه سوم راهنمايي در مدرسه راهنمايي قائم شهركرد درس خوندم و با معدل 20 قبول شدم و امسال اول دبيرستان درس  مي خوانم.

به چه ورزشي علاقه داري؟
فوتبال را خيلي دوست دارم و اسكي هم بازي مي كنم.

چند سال فوتبال بازي مي كني و از كجا شروع كردي؟
از چهار سالگي در زمين خاكي چلگرد بازي فوتبال را شروع كردم بعد از آن در زمين چمن ديمه تمرينات و بازي را ادامه دادم و بعد از آن به همراه خانواده به شهركرد نقل و مكان كرديم و تا قبل از قبولي در تست در شهركرد بازي مي كردم.

چطور در تمرينات نوجوانان فولاد خوزستان شركت كردي؟
در كوهرنگ كه بازي مي كردم يكي از مسئولين فولاد خوزستان بازي  من را ديد و به تيم فولاد معرفي كرد در تست ورودي قبول شدم و الان دارم با اين تيم تمرين مي كنم.

با توجه به اينكه تو در كوهرنگ زندگي مي كردي و آب هواي بسيار خنك دارد اما الان در دماي 60 درجه گرماي وحشتناك  اهواز  تمرين مي كني اذيت نميشي؟
واقعا خيلي گرمه اما براي من مهم نيست چون من آرزوهاي بزرگي دارم ميخوام زحمت هاي پدرم علي بدري  و مادرم را جبران كنم با توجه به اينكه من در كوهرنگ زندگي مي كنم  مادرم الان به همراه من در اهواز حضور دارد مي خوام جبران كنم.

آرزوي فوتبالی شما چيه؟
اولين شرط پيشرفت امكانات است اگه مهيا باشد كه در كوهرنگ اصلا نبود اول در تيم فولاد بازي كنم بعد به تيم ملي برسيم و يه روزي در تيم رئال مادريد در لاليگا بازي كنم خواستن توانستن است اگه اراده و پشتكار باشه خدا هم كمك مي كنه ومن فقط به خدا توكل مي كنم كه موفق بشم.

در آينده ميخواي چكاره بشي؟
ميخوام در كنارورزش و  فوتبال درس و تحصيل را بصورت جدي ادامه بدم و در آيند دكتر بشم اين شعار نيست اين هدف منه اگه خودمان بخوايم مي توانيم.

الان چه مشكلاتي داري؟
مشكل اول رفت و امد بين كوهرنگ و اهوازه كه اذيت ميشم بعد از آن در كوهرنگ امكانات كم است اسپانسر اصلا نيست استان چهارمحال و بختياري چون در ليگ برتر و ليگ يك و دو كشور تيم ندارد استعدادهاي زيادي به هدر مي رود و ما مجبورم به استانهاي همجوار مثل خوزستان و اصفهان بريم.

تا الان در چه تيم هايي بازي كردي؟
در ليگ كوهرنگ با تيم اتحاد بدري ها بازي كردم بعد از آن در تيم نونهالان ناحيه يك شهركرد بازي كردم سه سال هم در تيم راه آهن  بازي كردم.

در چه پستي بازي مي كني؟
در پست هافك وسط.

چه كساني تا اينجا بهت كمك زيادي كردند؟
پدر و مادر براي من زحمات زيادي كشيدند اميدوارم جواب زحمات آنها را به خوبي بدم تا جبران كنم.

از خدا چي ميخواي؟
اول سلامتي پدر و مادر كه براي من زحمات زيادي كشيدند بعد از موفقيت در فوتبال و آنچه حق من است به من بدهد و در آخر سلامتي همه مردم ايران.

براي محمد مهدي بدري حاجيور كه استعداد و توانايي بازي و رشد در سطح بسيار بالا را دارد و همانگونه كه در صحبت هايش گفت اعتماد به نفس بالايي دارد و مطمئن هستيم با اين هدف روشن و پشتكار قوي موفق مي شود  آرزوي موفقيت مي كنيم اميدوتريم به هرچه آرزو دارد از جمله بازي در تيم فولاد و تيم ملي ايران و در تكميل اين موفقيت بازي در رئال مادريد و لاليگا برسد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نجفی
باسلام واقعا خوشحال شدم که یکی از برادران غیور بختیاری ام این همه پشتکار داشته و و با آرزوی موفقیت های روز افزون برای این نوجوان عزیز و خانواده اش وبخصوص قوم بزرگ بختیاری که اگر به این قوم اجازه رشد داده بشه میتواند افتخارات و موفقیت های بزرگی برای کشور عزیزمان ایران همچون گذشته بیافریند.
محمد مهدی جان همانطور که خودت گفتی اگه بخوای میتونی پس تمام تلاشت را انجام بده مطمئنم به آرزوهایت خواهی رسید اما با اتکا به قدرت لایزال الهی.
رضابدري حاجيور
با آرزوي موفقيت براي برادرمان از طرف رضا بدري و تيم اتحاد كوهرنگ
امین فرامرزی بابادی
داشتم وبلاک شما رو میدیدم که به این مطلب رسیدم رگ از دایی داره وگر نه مثل پنچ شنبه چوپون میشد به وبلاک من سر بزن نام وبلاگ کوهرنگ سرزمین اجدادی دوست دارم امین0913881...
عالی
yaser
فقط پرسپولیس.
بازيكن اتحاد كوهرنگ شماره 20
سلام محمد مهدي ججان امروز فهميدم جز 20 نفر انتخاب شدي بهت تبريك ميگم
محمدعلي 13
اين افتخار بزرگ را بهت تبريك ميگم آرزوي موفقيت دارم برات
صادق معروف به جلينگ سعيد سجاد و سيروس و فاطمه يكي يه دونه
پسرم عمو اين افتخار بزرگ را بهت تبريك ميگيم اميدوارم موفق باشي
سيروس بدري
سلام محمد جان برات آرزوي موفقيت دار م
محمد هادي
محمد مهدي بهت تبريك ميگم و از مربي راه آهن شهركرد آقاي رسول حسيني تشكر مي كنم
محمد مهدي
از پيام هاي ارسالي دوستان عزيز كه من را خوشحال كردند و روحيه دادند تشكر مي كنم و جا دارد از پسر خاله خودم كه همچون يك پدر من را ياري كرد صميمانه تشكر مي كنم اميدوارم جبران كنم
lمهدی ونرجس
سلام محمدمهدی خیلی خوشحال شدم به تلاشت ادامه بده ان شاالله دوسال دیگه به تیم محبوبت پرسپولیس می روی فقط تلاش تلاش تلاش
امیر علی وامیرمحمد پسران عمو قدرت از لالی
محمد مهدی جان خیلی خوشحال شدیم آفرین برتو فقط پرسپولیس
اولاد منده
خواستن تواستن است.
جعفري
آقاي محمد مهدي بدري براي شما و خانواده محترمتان آرزوي سلامتي روز افزون دارم.
اميدوارم به ياري خداوند به آروزي خود برسي.
محمدمهدی
به نام خدا باسلام اینجانب محمدمهدی بدری ازتمامی کسانی که من راهمراهی کردندکمال قردانی را دارم وتشکر ازپدرومادرکه در این راه به من کمک زیادی کردندسپاس گزارم ودرهمین جا به کارامدن دکترروحانی رابه مردم کسشورمانتبریک عرض می نمایم وباتشکرازاقای رسول احمدی از اقای رضایی وهمت بدری خبرگار جهن بین نیوز واز همه ایل غیور بختیاری اندکی صبح سحر نزدیک است
محمد مهدی
بنام خدا با سلام اینجانب محمد مهدی بدری از تمامی کسانی که من را دراین راه کمک کردن را کمال تشکر وقدردانی را دارم واز پدر ومادرم و خانواده ام وپسر خاله ام وآقای همت بدری ورسول احمدی را دارم
و به سرکار آمدن دکتر روحانی را به مردم تبریک میگویم
با تشکر از ایل غیور بختیاری

اندکی صبح سحر نزدیک است
پژمان
سلام
محمد مهدی جان امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی . از اینکه باعث افتخار شهر و استانمان شدی به تو افتخار می کنم به امید رسیدن به سطح اول فوتبال ایران و تیم ملی و به امید رسیدن به ارزوت یعنی رئال ولی اگه ارسنال هم شد برو .
از طرف پژمان و ارمان
عالی بود گلم
از طرف عمه ات
سلام عزیزم خیلی دلمون برات تنگ شده ولی به خاطر اینده خوبت و علاقه بیش از حدت صبر میکنیم و ارزوی موفقیت برات داریم دوست داریم
آ حسن بدری حاجیور
سلام محمد مهدی جان امیدوارم همانگونه که در فوتبال موفق شدی در تمامی لحظات زندگیت موفق و سربلند باشی عزیزم. به امید قهرمانی تیم اتحاد بدر
امین فرامرزی بابادی
چرا هرچی گشتم مطالب دیگر از پیدا کنم نبود یه وبلاگ شخصی در ست کن
ی دوست
از یک دوست
افتادگی آموز اگر طالب فیضی ""هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
هنوز سنی نداری اگه می خوای به جای برسی اول از ته دل از خدا بخواه دوم به خدا توکل کن سوم (تمرین"تمرین:تمرین)به امید موفقیت7.
مجتبی وسجاد بدری
محمدمهدی جان برایت ارزوی موفغیت می کنیم واینشاالله به تمام ارزوهایت برسی
بختیاررحمانی
ارزوی موفقیت میکنم برات محمد ان شاالله در تیم ملی ببینمت دوست عزیز
فقط اروزي موففيت ان شاالله اردوي هاي تيم ملي مي يبينمت

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۷:۱۰

27 Dec 2019