۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۸۲۹
شهید اصغر احمدی:

به جبهه می‌روم تا دین خود را نسبت به مردم و خدا ادا کرده باشم

برادر جان آیا هیچ می‌دانی راهم را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و به جبهه می‌روم تا دین خود را نسبت به مردم و خدا ادا کرده باشم.  
به جبهه می‌روم تا دین خود را نسبت به مردم و خدا ادا کرده باشم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید اصغر احمدی در تاریخ 20/9/62  در وصیت‌نامه می‌نویسد:
 
ولا تحسبن الذین سم الله الرحمن الرحیم
 
 قتلوا فی سبیل الله امواتاًبل احیاءعند ربهم یرزقون
 
کسانی که درراه خدا کشته می‌شوند مرده نپندارید بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌بینند.
 
برادران عزیز همین‌که شور جبهه رفتن در دل دارم نمی‌دانم که سخنم را از کجا شروع کنم؛ اما برای اینکه من هم به‌عنوان یک برادر کوچک‌تر نصیحتی به کنم خلاصه مطلب را برای شما عرض می‌کنم؛ که برادران عزیز سنگر مدرسه را حفظ کنید با جهل و بی‌سوادی مبارزه کنید. سنگر مسجد را حفظ کنید نماز را برپا دارید قلبتان را به نور الهی منور کنید تا خداوند تبارک‌وتعالی از شما راضی و خشنود شود.

اگر من در جبهه مشغول جهاد با کفار و در ستیز هستم، شما هم در سنگر مدرسه و مساجد برعلیه شیطان بزرگ جهاد کنید زیرا که آمریکا نمی‌خواهد ما درس بخوانیم تا خودکفا شویم. برادر جان آیا هیچ می‌دانی راهم را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و به جبهه می‌روم تا دین خود را نسبت به مردم و خدا ادا کرده باشم.

ازاین‌رو اصلاً ناراحت شهادت نیستم همیشه از خود می‌پرسم آیا هیچ یادم می‌آید که چقدر برای جبهه رفتن بی‌تابی می‌کردم انگار دیگر نوید پیروزی من و شما نزدیک شده بود. برادر بدان که باخدا معامله بزرگی انجام داده‌ام و امید آن دارم که مرا ببخشید که هیچ‌گونه کار مثبتی برایتان انجام نداده باشم. برادرانم مواظب رفتارتان با دوستان و مردم در مدرسه و کوچه و بازار باشید امیدوارم که خود پشتیبان شما باشد.

در بسیج و ارگان‌های انقلابی شرکت کنید آموزش‌های نظامی را فراگیرید زیرا که امام فرمود: مملکت اسلامی باید همه‌اش نظامی باشد؛ و ما باید این گفته امام را لبیک‌گوییم می‌دانم و بدانید که شما عضوی از ارتش 20 میلیونی خواهند شد همین‌که به جبهه می‌روم یاد شما دوستان در دل دارم دوستان یاد مرا گرامی بدارید زیرا که امیدوارم شهادت نصیبم بشود برادران اگر برگشتم ارمغان پیروزی را برایتان می‌آورم و اگر برنگشتم و خبر شهادتم به گوش شما رسید مرا حلال کنید.

از راه شهیدان پیروی کنید از دستورهای امام امت پیروی کنید زیرا که من به عشق او و به عشق حضرت مهدی (عج) به جبهه می‌روم. اگر شهید شدم برایم گریه و شیون مکنید از تمام دوستان و آشنایان می‌خواهم که مرا حلال کنید.
 
والسلام
به امید پیروزی حق بر باطل
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار
برادر شما اصغر احمدی

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۶:۲۰

18 Jul 2024