کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از سرمای کوهرنگ تا تب داغ فوتبال در خوزستان...

نوجوان فوتبالیست کوهرنگی در فکر پیوستن به رئال مادرید

گفتگو با محمد مهدی بدری حاجیور بازکن تیم نوجوانان فولاد خوزستان

6 مرداد 1392 ساعت 10:21

محمد مهدي بدري حاجيور پسر پانزده ساله كوهرنگي كه همراه خانواده در شهركرد زندگي مي كند اكنون در گرماي 60 درجه اهواز آرزوهاي خود را جستجو مي كند .


به گزارش خبرنگار جهانبین،
محمد مهدي گمان نمي كرد اين گونه در يك قدمي آرزوهاي خود قرار گيرد، بعد از ديدن بازي هاي زيباي او توسط يكي از اعضاي باشگاه فولاد در تست ورودي از بين فوتباليست هاي بسیاری، قبول شد.
او اكنون با تيم نوجوانان فولاد خوزستان در اهواز تمرين مي كند .

خبرنگار جهانبين نيوز در كوهرنگ با وي مصاحبه اي انجام داده  اين مصاحبه را با هم مي خوانيم.

سلام خودتان را معرفي كنيد؟

به نام خدا سلام محمد مهدي بدري حاجيور هستم 15 سال سن دارم در پايه سوم راهنمايي در مدرسه راهنمايي قائم شهركرد درس خوندم و با معدل 20 قبول شدم و امسال اول دبيرستان درس  مي خوانم.

به چه ورزشي علاقه داري؟
فوتبال را خيلي دوست دارم و اسكي هم بازي مي كنم.

چند سال فوتبال بازي مي كني و از كجا شروع كردي؟
از چهار سالگي در زمين خاكي چلگرد بازي فوتبال را شروع كردم بعد از آن در زمين چمن ديمه تمرينات و بازي را ادامه دادم و بعد از آن به همراه خانواده به شهركرد نقل و مكان كرديم و تا قبل از قبولي در تست در شهركرد بازي مي كردم.

چطور در تمرينات نوجوانان فولاد خوزستان شركت كردي؟
در كوهرنگ كه بازي مي كردم يكي از مسئولين فولاد خوزستان بازي  من را ديد و به تيم فولاد معرفي كرد در تست ورودي قبول شدم و الان دارم با اين تيم تمرين مي كنم.

با توجه به اينكه تو در كوهرنگ زندگي مي كردي و آب هواي بسيار خنك دارد اما الان در دماي 60 درجه گرماي وحشتناك  اهواز  تمرين مي كني اذيت نميشي؟
واقعا خيلي گرمه اما براي من مهم نيست چون من آرزوهاي بزرگي دارم ميخوام زحمت هاي پدرم علي بدري  و مادرم را جبران كنم با توجه به اينكه من در كوهرنگ زندگي مي كنم  مادرم الان به همراه من در اهواز حضور دارد مي خوام جبران كنم.

آرزوي فوتبالی شما چيه؟
اولين شرط پيشرفت امكانات است اگه مهيا باشد كه در كوهرنگ اصلا نبود اول در تيم فولاد بازي كنم بعد به تيم ملي برسيم و يه روزي در تيم رئال مادريد در لاليگا بازي كنم خواستن توانستن است اگه اراده و پشتكار باشه خدا هم كمك مي كنه ومن فقط به خدا توكل مي كنم كه موفق بشم.

در آينده ميخواي چكاره بشي؟
ميخوام در كنارورزش و  فوتبال درس و تحصيل را بصورت جدي ادامه بدم و در آيند دكتر بشم اين شعار نيست اين هدف منه اگه خودمان بخوايم مي توانيم.

الان چه مشكلاتي داري؟
مشكل اول رفت و امد بين كوهرنگ و اهوازه كه اذيت ميشم بعد از آن در كوهرنگ امكانات كم است اسپانسر اصلا نيست استان چهارمحال و بختياري چون در ليگ برتر و ليگ يك و دو كشور تيم ندارد استعدادهاي زيادي به هدر مي رود و ما مجبورم به استانهاي همجوار مثل خوزستان و اصفهان بريم.

تا الان در چه تيم هايي بازي كردي؟
در ليگ كوهرنگ با تيم اتحاد بدري ها بازي كردم بعد از آن در تيم نونهالان ناحيه يك شهركرد بازي كردم سه سال هم در تيم راه آهن  بازي كردم.

در چه پستي بازي مي كني؟
در پست هافك وسط.

چه كساني تا اينجا بهت كمك زيادي كردند؟
پدر و مادر براي من زحمات زيادي كشيدند اميدوارم جواب زحمات آنها را به خوبي بدم تا جبران كنم.

از خدا چي ميخواي؟
اول سلامتي پدر و مادر كه براي من زحمات زيادي كشيدند بعد از موفقيت در فوتبال و آنچه حق من است به من بدهد و در آخر سلامتي همه مردم ايران.

براي محمد مهدي بدري حاجيور كه استعداد و توانايي بازي و رشد در سطح بسيار بالا را دارد و همانگونه كه در صحبت هايش گفت اعتماد به نفس بالايي دارد و مطمئن هستيم با اين هدف روشن و پشتكار قوي موفق مي شود  آرزوي موفقيت مي كنيم اميدوتريم به هرچه آرزو دارد از جمله بازي در تيم فولاد و تيم ملي ايران و در تكميل اين موفقيت بازي در رئال مادريد و لاليگا برسد


کد مطلب: 7576

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7576/نوجوان-فوتبالیست-کوهرنگی-فکر-پیوستن-رئال-مادرید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir