۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۷۹۴
شهید کرامت ابراهیمی:

ای مادران حفظ عفت شما نيروى بازوى رزمندگان خدا را قوی‌تر می‌کند

اى مادران زينب (س) هرلحظه منتظر سلام شماست كه فرزندان شما به او برسانند و بدانيد كه حفظ عفت شما نيروى بازوى رزمندگان خدا را قوی‌تر می‌کند.
ای مادران حفظ عفت شما نيروى بازوى رزمندگان خدا را قوی‌تر می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید کرامت ابراهیمی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
بسم رب الشهداء والصالحین
 
اشهد ان‌ لااله‌الاالله‌ واشهدان‌ محمدا رسول‌الله‌ واشهد ان عليا ولی‌الله
 
شهادت می‌دهم كه خدا يكى است و شهادت می‌دهم كه محمد رسول خداست و شهادت می‌دهم كه على ولى خداست.
 
 ‌با سلام‌وصلوات ‌به‌ حضرت ‌قائم ‌مهدى موعود (عج) و با سلام و درود به امام امت وامت شهیدپرور ايران و با سلام خدمت شهيدان راه حق و قرآن.
 
 اى مردم شهیدپرور بدانيد من راهى را که رفتم با چشم‌باز و آگاهانه انتخاب کرده‌ام و باایمان استوار و پابرجا ایستاده‌ام و از اسلام و دین او دفاع كردم والان نوبت به شما برادران است كه به ميدان عاشقان بیایید و راه ما را ادامه دهيد؛ و خواهران من بدانيد كه شما با رعایت حجاب خود می‌توانید. راه من ‌و ديگر شهدا را ادامه دهيد وزنده كنيد.

بدانيد كه زينب (س) به ميدان نرفت و با دشمنان چگونه جنگيد البته ‌او شمشير نزد ولى با رعایت حجاب خود براى دشمنان دينش از صد ضربه شمشير كاراتر بود و دیده و شنیده‌ایم كه چگونه فرزندانى را توانست تربيت كند و درراه خدا بدهد. اميدوارم كه شما مادران و پدران بتوانيد فرزندان خود را که امانتى هستند در دست ‌شما درراه اسلام تربيت كنيد. اى مادران زينب (س) هرلحظه منتظر سلام شماست كه فرزندان شما به او برسانند و بدانيد كه حفظ عفت شما نيروى بازوى رزمندگان خدا را قوی‌تر می‌کند.

آری‌ای خواهران من، سياهى چادر تو پشت دشمنان اسلام را بهتر از سرخى ‌خون من می‌شکند و به لرزه می‌اندازد؛ و شما پدر و مادر گرامى ناراحت نباشيد از این‌که فرزند بزرگ‌تر خود را از دست داديد بلكه خدا را شكر كنيد از اينكه توانستيد فرزندى را به سن جوانى برسانيد و این‌چنین تقديم اسلام كنيد.

اين حقير در دست شما امانتى بود که از طرف خداوند به شما سپرده بودند و بازهم‌ خوشحال ‌باشيد كه ‌توانستيد اين امانت را بدون خيانت در آن به صاحب اصلی‌اش بازگردانید؛ و شما دوستان همکلاسی‌های ‌گرامى ‌وصيت من به شما اين است كه سنگر مدرسه را تا آنجائى كه دفاع از ناموس و مرزوبوم بر شما واجب‌ ندانستند خالى نگذاريد زيرا كه سنگر مدرسه همانند سنگرى است كه در خط مرزی دشمن بعثى است؛ و شما از داخل ‌مى‌توانيد با پر کردن اين سنگر چشم منافقين ‌را از حدقه ‌درآوريد و ضمناً احترام خود را نسبت به معلمين داشته باشيد زيرا كه آن‌ها همانند فرمانده اى هستند كه شما زير نظر آن‌ها کار می‌کنید.
 
خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار
 
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
 
كرامت ابراهيمى
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۳۸:۵۳

16 Jul 2024