۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۸۳۹
شهید سهراب ابن علی:

اگر مادرم مرا نبخشد خدا هم مرا نمی‌بخشد

اگر مادرم مرا نبخشد خدا هم مرا نمی‌بخشد وای مادرم وصیتم به تو این است که اگر شهادت نصیب ما شد زیاد گریه و زاری نکنید بدان که اجر تو بیشتر خواهد بود.
اگر مادرم مرا نبخشد خدا هم مرا نمی‌بخشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید سهراب ابن علی در تاریخ 18/11/63 وارد جبهه‌های حق علیه باطل شد و در وصیت‌نامه خود اینگونه نگاشته است:

درود و سلام بر شهیدان راه حق و حقیقت و سلام بر تمامی رزمندگان اسلام
 
ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتابل احیاء عند ربهم یرزقون
 
و کسانی که درراه خدا کشته می‌شوند بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.
 
 در تاریخ 18/11/63 وارد جبهه‌های حق علیه باطل شدیم که در این صدامیان کافر را از خاک میهن خودمان بیرون کردیم و خواهیم از کربلا بگذریم وای برادران و مادر عزیزم اگر به عشق شهادت رسیدم مرا حلال کنید مرا حلال کنید و مرا ببخشید. اگر مادرم مرا نبخشد خدا هم مرا نمی‌بخشد وای مادرم وصیتم به تو این است که اگر شهادت نصیب ما شد زیاد گریه و زاری نکنید بدان که اجر تو بیشتر خواهد بود.

به همگی دوستان و آشنایان بگوئید اگر بدی دید تو مرا حلالم کنند ای برادران شما خودتان می‌دانید که جنگ است و اگر من شهادت نصیبم شد خواهشی که دارم که این زندگانی حلالتان باشد و شب‌های جمعه یادی از من کنید و من دیگر فردا می‌روم به حمله و امیدوار هستم که سالم برگردیم و اگر خداوند شهادت نصیب من کرد شما ناراحت من نباشید.

خودتان که میدانید که حمله است و ببین که این صدام نابودشده شهرهای ما را بمباران می‌کند و مردم بی‌گناه ما را می‌کشند چقدر بچه شیرخواره و پیرو جوان ما و شهرهای عزیز ما را به خاک و خون کشید و این‌ها را ما باید جوابش را بدهیم و ما دیگر رحمی به این صدام ما نمی‌دهیم و هر چه که عراق دیدیم می‌زنیم تا جان در رگ ماست خمینی رهبر ماست ما تا خاک‌های عراق را به خاک خون نکشیم دست برنداشتیم.

امید به الله هستیم امام حسین (ع) در این صحرای کربلای جنوب با کافران جنگ می‌کرد و ما می‌خواهیم که مثل امام حسین (ع) بجنگیم و اگر شهادت نصیب ما گشت راه کربلای حسین را بازخواهیم کرد و ملت شهیدپرور ایران و حتی خانواده شهدا هم‌آرزوی کربلا دارند. ما درجان اگر فکرش بکنی آخر مطلب شهادت است ما امیدوار هستیم که پیروزشدیم و این راه کربلا را بازکنیم و کربلا را زیارت کنیم و به قدس عزیز برسیم خداحافظ.
 
مادرم از دوستان و رفیقان من حلالیت طلب کنید. هرکسی که بدی دیده است حلالم کند چون‌که این وصیت‌نامه فرزندتان است برادرم رضا جان و محمود جان دیگر سختی‌ها به گردن شما ماند اگر شهید شدم هر چه در این زندگانی بدی دیدید حلالم کنید. مادرم، امیرحسین و مجید را جای من روز عید ببوس خداحافظ دیگر عرضی ندارم همگی را به خدا می‌سپارم. دعا برای امام را فراموش نکنید
 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار از عمر من بکاه بر عمر امام افزا
 
شهید ابن علی فرزند سیف‌الله ششم مرداد 1346 در روستای حیدری از توابع شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۵۳

19 Jul 2024