۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۰۰۸
شهید علیرضا آقایی:

خدا رفیق است و رفاقت را دوست دارد

خدا رفیق است و رفاقت را دوست دارد و به او کمک می‌کند. با خویشاوندان خود پيوند داشته باشيد هرچند با يك سلام كردن باشد. امام صادق فرمود: مؤمن برادر مؤمن است چشم اوست راهنماي اوست، به او خیانت نمی‌کند به او ستم نمی‌کند و به او نیرنگ نمی‌زند.
خدا رفیق است و رفاقت را دوست دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید علیرضا آقایی در وصیت‌نامه خود نوشته است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
این وصیت‌نامه‌ها انسان را می‌لرزاند و بیدار می‌کند. امام خمینی (ره)
 
اکنون وظیفه ملت ماست که راه خون را با ایثار و احیای خون‌های دیگری ادامه دهیم و آن را به صاحب اصلی ولی‌عصر (عج) برسانیم. همواره از ابتدای تاریخ دو گروه حق و باطل در مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند و آنکه سرانجام از این مبارزه‌ها سربلند و پیروز بیرون آمده حق بوده است.

اکنون‌که خداوند به این امت منت نهاده و از میان تمام جهانیان مارا به وجود رهبری از سلاله پاک پیامبر (ص) و فرزندش حسین (ع) عنایت فرموده و همچون پروانگانی گرد شمع وجودش جمع شدیم و تماماً و امر او را از صمیم قلب اطاعت کنم و این رسالت سنگین الهی را به‌غایت برسانیم.

هم‌اکنون که در حال نوشتن این وصیت‌نامه در صحت و سلامت کامل می‌باشم و هدف از نوشتن این وصیت‌نامه بیدار کردن آن عده قلیل از مردم است که با اعمال خود قلب امام امت را آزرده می‌کنند و آگاهانه و ناآگاهانه قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی رادارند؛ و روی سخنم باکسانی است که دنیا را فقط به خاطر خوشی‌ها و شهوت‌رانی‌ها و دنیاپرستی می‌خواهند.

ای برادران و خواهران که به خواب غفلت فرورفته‌اید تا کی می‌خواهید سخنان امام امت و دیگر مسئولین عزیز و زحمتکش برای اسلام را فراموش کنید. بیدارباش و هوشیار که امام امت همچون حسین بن علی (ع) با شما اتمام‌حجت کرده.

هرکسی به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان پاسخ بدهد رستگار خواهد شد والا نمی‌توان او را از مسلمانان دانست.

وای اهل ایمان صلاح جنگ برگیرید و دسته‌دسته و یا یکپارچه و متحد برای جهاد بیرون روید همانا گروهی از شما که منافق‌اند و به‌ظاهر دوست و باطن دشمن شما هستند خبرهای مجهول هول‌انگیز شمارا ترسان ساخته و از جهاد بازمی‌دارد؛ و اگر به شما حادثه ناگوار روی آرد آن منافق مردم به طریق شماتت گویند خدا ما را مورد لطف خود قرارداد و از این حادثه که آن‌ها را بکشتن داد محفوظ داشت؛ و پیامی برای دوستان که برای ایجاد ارتباط بین برادران دینی در سفر باید از آن‌ها دیدن کرد و در سفر با آن‌ها مکاتبه نمود.

خدا رفیق است و رفاقت را دوست دارد و به او کمک می‌کند. با خویشاوندان خود پیوند داشته باشید هرچند با یک سلام کردن باشد. امام صادق فرمود: مؤمن برادر مؤمن است چشم اوست راهنمای اوست، به او خیانت نمی‌کند به او ستم نمی‌کند و به او نیرنگ نمی‌زند.

پیامی برای پدر و مادرم دارم: آری پدرم و مادرم اگر من شهید شدم در مرگم گریه و زاری نکنید زیرا که من ناراحت می‌شوم و دشمنان من شاد می‌گردند چون‌که خون من از خون مولایم حسین سالار شهیدان رنگین‌تر نیست من راه پدرم حسین را ادامه دادم امیدوارم که‌ای برادران دینی من شما نیز سلاح به دست‌گیرید و راه شهدا را ادامه دهید و در پایان از همه برادران که حق به گردنم دارند امیدوارم که مرا ببخشید و مرا حلال کنند و از همه شما التماس دعا دارم و امام عزیز را تنها نگذارید و او را دعا کنید.
 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
 
علیرضا آقایی مورخه 2/9/66


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۱۷

23 Jul 2024