۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۷۵۷۴
500خانوار تحت پوششانجمن حمایت از زندانیان،

خانواده های زندانیان، قربانی اشتباه یک فرد

مدد کار انجمن حمایت از زندانیان از تحت فشار بودن خانواده زندانیان از لحاظ مالی خبر داد.
خانواده های زندانیان، قربانی اشتباه یک فرد
شوکت مولوی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: 500 خانوار تحت پوشش انجمن قرار دارند واین در حالی است که 400نفر از زندانیان نیز تحت پوشش انجمن قرار دارند.

مولوی در ادامه خاطرنشان شد:به غیر از شهرستان بروجن انجمن شهرکرد تمام شهرها را تحت پوشش دارد و هر دو ماه یک بار مبلغی بالغ بر 40هزار تومان به خانواده آن ها واریز می شود.

وی افزود: این خانواده ها از نظر فرهنگی در وضعت ضعیفی قرار دارند و اکثر آنان به دلیل این که سرپرست ندارند از ادامه تحصیل صرف نظر می کنند و این در حالی است که خانواده هایی هستند که فرزندانشان بسیار موفق بوده و در دستگاهای مهم کشور مشغول به کار هستند.

مولوی اظهار داشت :اکثر این خانواده ها پر جمعیت هستند و دارای مشکلات زیادی هستند و توانایی به دست آوردن مخارج خود را ندارند.

وی با اشاره به این که استان ما در بین استان های هم جوار خود از شرایط بهتری برخودار است افزود: دانشگاه ها و مدارس با انجمن حمایت از زندانیا همکاری می کنند و در هزینه های آنان تخفیف قائل می شوند.

مولوی عدم اعتماد به خانواده های زندانی را سبب ندادن وام به آنها دانست وبیان داشت:از سویی خانواده های زندانیان در آوردن ضامن معتبر ناتوان بوده و از سوی دیگر در صورت دریافت تسهیلات از آن به درستی استفاده نمی کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۳:۵۲

27 Dec 2019