کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

500خانوار تحت پوششانجمن حمایت از زندانیان،

خانواده های زندانیان، قربانی اشتباه یک فرد

6 مرداد 1392 ساعت 10:05

مدد کار انجمن حمایت از زندانیان از تحت فشار بودن خانواده زندانیان از لحاظ مالی خبر داد.


شوکت مولوی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: 500 خانوار تحت پوشش انجمن قرار دارند واین در حالی است که 400نفر از زندانیان نیز تحت پوشش انجمن قرار دارند.

مولوی در ادامه خاطرنشان شد:به غیر از شهرستان بروجن انجمن شهرکرد تمام شهرها را تحت پوشش دارد و هر دو ماه یک بار مبلغی بالغ بر 40هزار تومان به خانواده آن ها واریز می شود.

وی افزود: این خانواده ها از نظر فرهنگی در وضعت ضعیفی قرار دارند و اکثر آنان به دلیل این که سرپرست ندارند از ادامه تحصیل صرف نظر می کنند و این در حالی است که خانواده هایی هستند که فرزندانشان بسیار موفق بوده و در دستگاهای مهم کشور مشغول به کار هستند.

مولوی اظهار داشت :اکثر این خانواده ها پر جمعیت هستند و دارای مشکلات زیادی هستند و توانایی به دست آوردن مخارج خود را ندارند.

وی با اشاره به این که استان ما در بین استان های هم جوار خود از شرایط بهتری برخودار است افزود: دانشگاه ها و مدارس با انجمن حمایت از زندانیا همکاری می کنند و در هزینه های آنان تخفیف قائل می شوند.

مولوی عدم اعتماد به خانواده های زندانی را سبب ندادن وام به آنها دانست وبیان داشت:از سویی خانواده های زندانیان در آوردن ضامن معتبر ناتوان بوده و از سوی دیگر در صورت دریافت تسهیلات از آن به درستی استفاده نمی کنند.


کد مطلب: 7574

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7574/خانواده-های-زندانیان-قربانی-اشتباه-یک-فرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir