۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۵۸۹۸۸
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تکمیل خوابگاه‌های ورزشی و ادامه اردوی تیم‌های ملی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با تکمیل و بهره‌برداری خوابگاه ورزشکاران در شهرکرد، زمینه لازم برای ایجاد کمپ اردوهای تیم ملی در استان بیش از گذشته فراهم خواهد شد.
تکمیل خوابگاه‌های ورزشی و ادامه اردوی تیم‌های ملی
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود سلیمی پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: هم‌زمان با هفته تربیت بدنی اقدامات ورزشی و برنامه فرهنگی و ورزشی به‌صورت مضاعف در استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کردد: محور برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان توسعه فرهنگ ورزش همگانی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در محلات است تا شرایط حضور آحاد مردم به‌ویژه افراد شاغل و کم‌تحرک بتوانند از خدمات ورزش بهرمند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت ایجاد تحرک، پویایی و نشاط در جامعه افزود: امروز با توجه به کاهش تحرک و فعالیت افراد جامعه در تلاش هستیم جامعه را سمت تحرک، پویایی با ورزش تشویق کنیم.

سلیمی به ظرفیت‌های موجود در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: وجود قله‌های بلند زردکوه بختیاری، سایت‌های پروازی منحصربه‌فرد و خاص استان در سطح کشور و خاورمیانه و وجود رودهای خروشان ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی فراهم کرده است و وجود ارتفاعات باعث ایجاد شرایط دوپینگ طبیعی در ورزشکاران و باعث بالابردن سطح استقامت بدنی در افراد می‌شود.

وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری خوابگاه ورزشکاران در شهرکرد، زمینه لازم برای ایجاد کمپ اردوهای تیم ملی در استان بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۴۸:۵۸

20 Oct 2024