کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تکمیل خوابگاه‌های ورزشی و ادامه اردوی تیم‌های ملی

29 مهر 1403 ساعت 12:15

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با تکمیل و بهره‌برداری خوابگاه ورزشکاران در شهرکرد، زمینه لازم برای ایجاد کمپ اردوهای تیم ملی در استان بیش از گذشته فراهم خواهد شد.


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود سلیمی پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: هم‌زمان با هفته تربیت بدنی اقدامات ورزشی و برنامه فرهنگی و ورزشی به‌صورت مضاعف در استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کردد: محور برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان توسعه فرهنگ ورزش همگانی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در محلات است تا شرایط حضور آحاد مردم به‌ویژه افراد شاغل و کم‌تحرک بتوانند از خدمات ورزش بهرمند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت ایجاد تحرک، پویایی و نشاط در جامعه افزود: امروز با توجه به کاهش تحرک و فعالیت افراد جامعه در تلاش هستیم جامعه را سمت تحرک، پویایی با ورزش تشویق کنیم.

سلیمی به ظرفیت‌های موجود در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: وجود قله‌های بلند زردکوه بختیاری، سایت‌های پروازی منحصربه‌فرد و خاص استان در سطح کشور و خاورمیانه و وجود رودهای خروشان ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی فراهم کرده است و وجود ارتفاعات باعث ایجاد شرایط دوپینگ طبیعی در ورزشکاران و باعث بالابردن سطح استقامت بدنی در افراد می‌شود.

وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری خوابگاه ورزشکاران در شهرکرد، زمینه لازم برای ایجاد کمپ اردوهای تیم ملی در استان بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58988

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58988/تکمیل-خوابگاه-های-ورزشی-ادامه-اردوی-تیم-های-ملی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir