کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

کانون تندرستی دانش‌آموزان افتتاح شد

1 مهر 1403 ساعت 12:19

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز همزمان با بازگشایی مدارس، کانون تندستی آموزش و پرورش نیز افتتاح شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین‌نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در مراسم افتتاحیه کانون تندرستی مرکز حرکات اصلاحی دانش‌آموزان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: امروز همزمان با بازگشایی مدارس، کانون تندستی آموزش و پرورش نیز افتتاح شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در دولت سیزدهم برای اینکه دانش‌آموزان بتوانند با نشاط به تحصیل خود ادامه دهند و به قللی که پیش روی آن‌ها است دست پیدا کنند اقدامات بسیار مهمی انجام شد و در سفر اول رئیس جمهور شهید به استان مبلغ 250 میلیارد تومان و در سفر دوم نیز 700 میلیارد تومان اعتبار به توسعه، زیباسازی و ساخت مدارس در استان تخصیص داده شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی، ادامه داد: طی دو تا سه سال گذشته 80 زمین چمن مصنوعی و تعدادی سالن ورزشی در استان افتتاح شد.

حیدری عنوان کرد: در دولت سیزدهم تعداد قابل توجهی از مدارس گلی و کانکسی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری نیز به مدارس با ساختمان‌های مناسب تبدیل شد همچنین نوسازی، بازسازی و زیباسازی مدارس با کمک دانش‌آموزان و معلمان در ایام تابستان در قالب طرح شهید عجمیان دنبال شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کانون تندرستی مرکز حرکات اصلاحی دانش‌آموزان یکی از نیازهای استان بود که امروز خوشبختانه شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58669

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58669/کانون-تندرستی-دانش-آموزان-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir