کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

اهتمام دولت سیزدهم به توسعه مدارس چهارمحال‌وبختیاری

1 مهر 1403 ساعت 11:20

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم نسبت به توسعه مدارس، ایمن‌سازی مدارس و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی برای دانش‌آموزان اهتمام ویژه داشته است.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین‌نیوز، غلامعلی حیدری صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس اظهار کرد: بازگشایی مدارس را به تمامی دانش‌آموزان، والدین و معلمان در سطح استان سربلند چهارمحال و بختیاری را تبریک عرض می‌کنم.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با همت تمامی خدمت‌گذاران مردم و همکاری مسئولان استان تلاش شد تا بازگشایی مدارس با کمترین مشکلات انجام شود.
 
وی ادامه داد: دانش‌آموزان مایه افتخار و آینده‌سازان کشور هستند و باید تلاش شود تا با آسودگی خاطر به ادامه تحصیل بپردازند، تاکنون نیز دولت و به ویژه دولت سیزدهم نسبت به تامین اعتبار، توسعه مدارس و تبدیل مدارس گلی، سنگی و کانکسی به مدارس مناسب، ایمن‌سازی مدارس و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته است.
 
حیدری عنوان کرد: در دولت سیزدهم 80 چمن مصنوعی ورزشی برای دانش‌آموزان ساخته شد، همچنین با همت دانش‌آموزان در غالب طرح شهید عجمیان زیباسازی مدارس در ایام تعطیلات صورت گرفت.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان استان که نخبگان و آینده‌سازان کشور هستند، خاطرنشان کرد: امید است این نیروهای جوان همواره در مسیر زندگی خود بدرخشند و موجبات سربلندی این استان و میهن اسلامی خود را فراهم کنند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 58666

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58666/اهتمام-دولت-سیزدهم-توسعه-مدارس-چهارمحال-وبختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir