۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۵۸۵۱۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

نیروی انسانی چالاک سرمایه اصلی کشور است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از سرمایه‌های مهم هر کشور نیروی انسانی چابک و چالاک است که نقش مهمی در توسعه منطقه می‌تواند ایفا کند.
نیروی انسانی چالاک سرمایه اصلی کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری عصر امروز در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های مهم هر کشور نیروی انسانی چابک و چالاک است که نقش مهمی در توسعه منطقه می‌تواند ایفا کند.

وی افزود: وظیفه همه توجه به نیروی انسانی، رشد، کادرسازی و... است، نیروی انسانی با انگیزه می‌تواند موانع و مشکلات را در کمترین زمان ممکن رفع کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، هر چه از ثبات، آرامش و قدرت در کشور داریم از برکت خون شهدا است.

حیدری عنوان کرد: مدیران استانی همگی در میدان بوده و به صورت جهادی در تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند، این اقدامات مدیران در تراز جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی در دستگاهی حاصل می‌شود نتیجه کار گروهی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در گروه‌های اقتصادی و مالی، سلامت و رفاه اجتماعی و... کارگروه‌های تشکیل شده و دستگاه برتر انتخاب شد.

حیدری بیان کرد: قدردانی از سرمایه و دارایی‌ها، کار جهادی، هم‌دلی‌، وحدت و هم‌افزایی از راهبردهای مقام معظم رهبری است که همواره بر آن تاکید کرده و از دغدغه‌های ایشان است.

وی تاکید کرد: یکی از مصادیق کار جهادی، هشت سال دفاع مقدس بود که اگر نبود این کار جهادی امکان پیشبرد هیچ کدام از دستاوردهای جنگ تحمیلی نبود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سه سال اخیر، کارها از حالت ستادی خارج و صورت میدانی گرفته بود.

حیدری با اشاره به اینکه همکاری خوب نهادهای نظارتی ستودنی بود، یادآور شد: راه تمام نشده و این مسیر باید با جدیت و استمرار ادامه پیدا کند.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۱۵:۴۴

7 Sep 2024