کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

نیروی انسانی چالاک سرمایه اصلی کشور است

17 شهريور 1403 ساعت 19:08

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از سرمایه‌های مهم هر کشور نیروی انسانی چابک و چالاک است که نقش مهمی در توسعه منطقه می‌تواند ایفا کند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری عصر امروز در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های مهم هر کشور نیروی انسانی چابک و چالاک است که نقش مهمی در توسعه منطقه می‌تواند ایفا کند.

وی افزود: وظیفه همه توجه به نیروی انسانی، رشد، کادرسازی و... است، نیروی انسانی با انگیزه می‌تواند موانع و مشکلات را در کمترین زمان ممکن رفع کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، هر چه از ثبات، آرامش و قدرت در کشور داریم از برکت خون شهدا است.

حیدری عنوان کرد: مدیران استانی همگی در میدان بوده و به صورت جهادی در تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند، این اقدامات مدیران در تراز جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی در دستگاهی حاصل می‌شود نتیجه کار گروهی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در گروه‌های اقتصادی و مالی، سلامت و رفاه اجتماعی و... کارگروه‌های تشکیل شده و دستگاه برتر انتخاب شد.

حیدری بیان کرد: قدردانی از سرمایه و دارایی‌ها، کار جهادی، هم‌دلی‌، وحدت و هم‌افزایی از راهبردهای مقام معظم رهبری است که همواره بر آن تاکید کرده و از دغدغه‌های ایشان است.

وی تاکید کرد: یکی از مصادیق کار جهادی، هشت سال دفاع مقدس بود که اگر نبود این کار جهادی امکان پیشبرد هیچ کدام از دستاوردهای جنگ تحمیلی نبود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سه سال اخیر، کارها از حالت ستادی خارج و صورت میدانی گرفته بود.

حیدری با اشاره به اینکه همکاری خوب نهادهای نظارتی ستودنی بود، یادآور شد: راه تمام نشده و این مسیر باید با جدیت و استمرار ادامه پیدا کند.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 58510

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58510/نیروی-انسانی-چالاک-سرمایه-اصلی-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir