۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۵۸۴۰۶
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره بادام در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره بادام در این استان خبرداد.
جشنواره بادام در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
شهرام زارع در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره‌های تولیدات استان، معرفی بهتر و کمک به بازاریابی و افزایش صادرات آن محصول است، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تن بادام از استان صادر شد که با برگزاری جشنواره بادام و معرفی هر چه بهتر این محصول می‌توان این میزان صادرات را افزایش داد.

وی افزود: اتاق بازرگانی ایران بودجه‌ای را برای برگزاری جشنواره‌ها در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده است، باید تلاش کنیم تا جشنواره بادام در استان به نحو احسن برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید از مفاخر هر حوزه‌ای برای حضور در جشنواره‌ها دعوت به‌عمل بیاید، ادامه داد: مفاخر کشور در حوزه بادام برای حضور در جشنواره بادام چهارمحال و بختیاری دعوت شوند.

زارع با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره‌هایی که به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند، حمایت خواهد کرد، عنوان کرد: استقلال جشنواره بادام باید حفظ شود، پیشنهاد اولیه برای زمان برگزاری این جشنواره ۱۸ و ۱۹ مهرماه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: درصدد هستیم از وزرا، سفرای کشورهای خارجی از جمله هند، روسای اتاق‌های بازرگانی و تولیدکنندگان بزرگ بادام در کشور برای شرکت در جشنواره بادام استان دعوت به‌عمل آوریم.
 
انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۱۸:۰۹

28 Aug 2024