کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره بادام در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

7 شهريور 1403 ساعت 9:13

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره بادام در این استان خبرداد.


شهرام زارع در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره‌های تولیدات استان، معرفی بهتر و کمک به بازاریابی و افزایش صادرات آن محصول است، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تن بادام از استان صادر شد که با برگزاری جشنواره بادام و معرفی هر چه بهتر این محصول می‌توان این میزان صادرات را افزایش داد.

وی افزود: اتاق بازرگانی ایران بودجه‌ای را برای برگزاری جشنواره‌ها در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده است، باید تلاش کنیم تا جشنواره بادام در استان به نحو احسن برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید از مفاخر هر حوزه‌ای برای حضور در جشنواره‌ها دعوت به‌عمل بیاید، ادامه داد: مفاخر کشور در حوزه بادام برای حضور در جشنواره بادام چهارمحال و بختیاری دعوت شوند.

زارع با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره‌هایی که به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند، حمایت خواهد کرد، عنوان کرد: استقلال جشنواره بادام باید حفظ شود، پیشنهاد اولیه برای زمان برگزاری این جشنواره ۱۸ و ۱۹ مهرماه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: درصدد هستیم از وزرا، سفرای کشورهای خارجی از جمله هند، روسای اتاق‌های بازرگانی و تولیدکنندگان بزرگ بادام در کشور برای شرکت در جشنواره بادام استان دعوت به‌عمل آوریم.
 
انتهای خبر/1031ج
 


کد مطلب: 58406

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58406/جشنواره-بادام-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir