۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۵۸۰۳۷
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

تجلیل از قهرمانان اقدامی موثر در تقویت روحیه ورزشکاران

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در بین قشر ورزشکار می‌شود.
تجلیل از قهرمانان اقدامی موثر در تقویت روحیه ورزشکاران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی در شورای ورزش این استان اظهار کرد: برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در بین قشر ورزشکار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت به حمایت از قهرمانان و نام آوران ورزشی تصریح کرد: نام‌آوران و قهرمانان ورزشی در میادین بین‌المللی پرچم کشور عزیزمان را برافراشتند و قابل تحسین هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با همدلی، هم‌افزایی و تعامل همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان آیین تجلیل از ورزشکاران نام‌آور و قهرمان در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آیین تجلیل از ورزشکاران در راستای قدردانی از زحمات، تلاش و مدال‌آوری قهرمانان و نام‌آوران ورزشی است که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش‌درخشیدند و برای این استان و کشورمان افتخارآفرینی کردند و شایسته تقدیر هستند.

عبدالله جهانبخشی نیز در نشست شورای استان گفت: در سال جاری یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار نام‌آور و قهرمان در سراسر استان تجلیل می‌شود.

معاونت امور ورزشی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه آیین تجلیل قهرمانان و نام‌آوران ورزشی در استان خاطرنشان کرد: در این آیین ورزشکاران قهرمان استان که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ افتخارآفرینی کردند، تجلیل می‌شوند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۹:۱۵

20 Jul 2024