کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

تجلیل از قهرمانان اقدامی موثر در تقویت روحیه ورزشکاران

30 تير 1403 ساعت 9:48

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در بین قشر ورزشکار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی در شورای ورزش این استان اظهار کرد: برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در بین قشر ورزشکار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت به حمایت از قهرمانان و نام آوران ورزشی تصریح کرد: نام‌آوران و قهرمانان ورزشی در میادین بین‌المللی پرچم کشور عزیزمان را برافراشتند و قابل تحسین هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با همدلی، هم‌افزایی و تعامل همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان آیین تجلیل از ورزشکاران نام‌آور و قهرمان در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آیین تجلیل از ورزشکاران در راستای قدردانی از زحمات، تلاش و مدال‌آوری قهرمانان و نام‌آوران ورزشی است که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش‌درخشیدند و برای این استان و کشورمان افتخارآفرینی کردند و شایسته تقدیر هستند.

عبدالله جهانبخشی نیز در نشست شورای استان گفت: در سال جاری یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار نام‌آور و قهرمان در سراسر استان تجلیل می‌شود.

معاونت امور ورزشی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه آیین تجلیل قهرمانان و نام‌آوران ورزشی در استان خاطرنشان کرد: در این آیین ورزشکاران قهرمان استان که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ افتخارآفرینی کردند، تجلیل می‌شوند.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58037

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58037/تجلیل-قهرمانان-اقدامی-موثر-تقویت-روحیه-ورزشکاران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir