۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد مطلب : ۵۸۰۰۰
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختياری مطرح کرد:

حضرت زینب (س) میراث‌دار حجاب فاطمی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختياری گفت: حضرت زینب (س) همواره از حجاب و عفاف به‌عنوان گوهری گرانبها دفاع کرده و اجازه ندادند دشمنان متعرض حیا و عفت ایشان شوند.
حضرت زینب (س) میراث‌دار حجاب فاطمی
مرتضی عسگری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به تقارن ایام عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان با هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: رویکرد حضرت زینب (س)، با وجود شکنجه‌ها و آزارهایی که بعد از شهادت امام حسین (ع) بر ایشان وارد شد، این بود که لحظه‌ای از حجاب خود غافل نشدند و در زمان اسارت هم با وجود سختی‌های بسیار حجاب خود را حفظ کردند.

وی تصریح کرد: حضرت زینب (س) همواره از حجاب و عفاف به‌عنوان گوهری گرانبها دفاع کردند و اجازه ندادند دشمنان متعرض حیا و عفت ایشان شوند، بنابراین این بانوی بزرگوار می‌تواند به‌عنوان الگویی بزرگ در این زمینه برای زنان و دختران مطرح باشد.
 
عسگری حفظ عفاف و حجاب را از راه‌های ادامه راه بانوانی چون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) بر شمرد و عنوان داشت: در این ایام ادامه راه این دو بزرگوار اهمیت بالایی دارد و لازم است در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختياری یادآور شد: اهل بیت (ع) دریافت صدقه را بر خود حرام می‌دانستند امام جامه و لباسی که دیگران به آن‌ها می‌بخشیدند، قبول می‌کردند که این نشان‌دهنده آن است که اهمیت حفظ حجاب و عفاف بسیار زیاد است.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۳۵:۵۶

17 Jul 2024