۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۵۷۹۲۱
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

روگذر هفشجان در مسیر تکمیل و بهره‌برداری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: روگذر هفشجان پروژه‌ای در مسیر شهرکرد، سورشجان و فارسان بوده که پیمانکار آن علی‌رغم تنگناهای مالی مشغول به کار است.
روگذر هفشجان در مسیر تکمیل و بهره‌برداری
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، خدایار باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روگذر هفشجان پروژه‌ای در مسیر شهرکرد، سورشجان و فارسان است که برای رفع نقاط حادثه‌خیز در سه‌راهی هفشجان پیش‌بینی شده است.
 
وی تصریح کرد: تا این لحظه لوپ‌ها و مسیرهای اصلی و فرعی به عرض 28 متر و طول 6 کیلومتر ساخته شده و لایه اول آسفالت به طول پنج کیلومتر و عرض 15 متر اجرا و عرشه پل تکمیل شده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اجرای تعداد زیادی آب‌رو به دهانه‌های مختلف تا 3 متر و نیم هم در مسیر ساخته شده است.
 
باقری اضافه کرد: اقداماتی که باید انجام شود تا پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ساخت یک دیوار به طول 260 متر و ارتفاع متوسط پنج متر در سمت راست محور است که در حال انجام بوده و پیمانکار علی‌رغم تنگناهای مالی مشغول به کار است.
 
وی با بیان اینکه آسفالت خاکریز رمپ و لوپ‌هایی که به سمت هفشجان و فارسان است باید انجام شود خاطرنشان کرد: نصب نرده‌های محافظ پل باید نصب شود و پس از نصب نیوجرسی محور رفت و برگشت و تابلو و علائم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۴۳:۳۸

4 Jul 2024