کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

روگذر هفشجان در مسیر تکمیل و بهره‌برداری

14 تير 1403 ساعت 10:38

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: روگذر هفشجان پروژه‌ای در مسیر شهرکرد، سورشجان و فارسان بوده که پیمانکار آن علی‌رغم تنگناهای مالی مشغول به کار است.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، خدایار باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روگذر هفشجان پروژه‌ای در مسیر شهرکرد، سورشجان و فارسان است که برای رفع نقاط حادثه‌خیز در سه‌راهی هفشجان پیش‌بینی شده است.
 
وی تصریح کرد: تا این لحظه لوپ‌ها و مسیرهای اصلی و فرعی به عرض 28 متر و طول 6 کیلومتر ساخته شده و لایه اول آسفالت به طول پنج کیلومتر و عرض 15 متر اجرا و عرشه پل تکمیل شده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اجرای تعداد زیادی آب‌رو به دهانه‌های مختلف تا 3 متر و نیم هم در مسیر ساخته شده است.
 
باقری اضافه کرد: اقداماتی که باید انجام شود تا پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ساخت یک دیوار به طول 260 متر و ارتفاع متوسط پنج متر در سمت راست محور است که در حال انجام بوده و پیمانکار علی‌رغم تنگناهای مالی مشغول به کار است.
 
وی با بیان اینکه آسفالت خاکریز رمپ و لوپ‌هایی که به سمت هفشجان و فارسان است باید انجام شود خاطرنشان کرد: نصب نرده‌های محافظ پل باید نصب شود و پس از نصب نیوجرسی محور رفت و برگشت و تابلو و علائم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
 
انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 57921

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57921/روگذر-هفشجان-مسیر-تکمیل-بهره-برداری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir