۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
کد مطلب : ۵۷۸۸۳
یادداشت/

جوان ایرانی پرچمدار مشارکت حداکثری

مشارکت حداکثری با پرچم‌داری جوانان در صحنه رقم می‌خورد.
جوان ایرانی پرچمدار مشارکت حداکثری
به گزارش پایگاه خبری "جهان بین نیوز" صادق فرامرزی بابادی دکترای علوم سیاسی در یادداشتی نوشت:

مشارکت در انتخابات و رأی دادن از مؤلفه‌های اساسی رفتار سیاسی شهروندان محسوب می‌شود.

مشارکت‌افزایی جوانان در انتخابات نیازمند اتخاذ تدابیر حکیمانه، عقلانی، هدفمند و به کارگیری شیوه‌ها و راه کارهای مناسب و بهینه است که بهره‌گیری از وجود نخبگان، صاحب نظران و افراد دلسوز انقلاب اسلامی، آگاه‌سازی و توصیه مردم و جوانان، اعتمادسازی و ایجاد رضایتمندی در میان مردم از مهم‌ترین این شیوه‌ها است.

حضور پرشور مردم در انتخابات به‌ویژه جوانان برای تودهنی به کسانی که به دنبال حفظ منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، بسیار ضروری است. با افزایش آمار مشارکت مردم زبان دشمن کوتاه می‌شود.

جوانان برومند ایرانی در مقاطع و حوزه‌های مختلف انگیزه و ظرفیت بالای خود را به نمایش گذاشته‌اند؛ به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور جوانان در کنار افراد مجرب برای حل مشکلات و توسعه روزافزون کشور تأکید فرمودند.

قشر جوان کشور نباید به دلیل مشکلات و نارسایی‌هایی که وجود دارد با اصل انتخابات برخورد منفی داشته باشد. بالاخره همه کشورهای دنیا با مشکلاتی مواجه هستند و برای حل آن تلاش می‌کنند.

پس مشکلاتی که در پی آن آمده نباید باعث شود که جوانان و دانشجویان بهانه‌گیری کنند و به انتخابات روی خوش نشان ندهند. پس هر فردی که در هر سمتی قرار دارد باید به نحو احسن مسئولیت خود را انجام دهد.

جوانان، به‌ویژه رأی اولی‌ها بنیان و پشتوانه بقا و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در انتخابات امسال نقش کلیدی و مؤثری ایفا می‌کنند؛ حضور آنان در پای صندوق‌های رأی می‌تواند شور و نشاط فضای انتخابات را به ارمغان آورد زیرا آنان اثرگذارترین قشر جامعه هستند و می‌توان به این قشر تأثیرگذار جامعه اتکاء و اعتماد کرد.

در آخر باور بر این داریم انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حضور نخبگان و جوانان در انتخابات قطعاً برای جامعه امیدبخش و الگو خواهد بود و موجب برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط می‎‌شود.

لذا جوانان، انگیزه بالایی برای تحول و شورآفرینی در کشور دارند و حضور آنان در عرصه‌های سیاسی گشایش‌های زیادی را در حوزه‌های مختلفی که با آن‌ها دچار چالش است، به دنبال دارد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۴۳:۵۹

2 Jul 2024