۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۵۶۱۷۶
با هدف تبیین شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی؛

روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» با هدف تبیین شاخص‌های مکتب این شهید، از سوی حوزه‌های هنری در سراسر کشور و هیئت ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی برگزار می‌شود.
روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز» احسان قائدی در آیین روایت «جهان پهلوان» که در جمع ورزشکاران زورخانه پوریای ولی شهرکرد و هنرمندان چهارمحال و بختیاری، برگزار شد، اظهار کرد: تبین شخصیت شهید سلیمانی برای نسل جوان بسیار ضروری است و باید با برگزاری برنامه‌های مختلف و با زبان هنر این شخصیت والا را به جوانان ایران زمین معرفی کنیم.

وی افزود: اکنون نسل جوان ایران باید هر چه بیشتر از گذشته ایران زمین و به ویژه انقلاب اسلامی با خبر شود و وظیفه ما است که به نسل جوان امروز پیشرفت‌ها، ودلاور مردی‌های مردان بزرگ و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین و معرفی کنیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همزمان با چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی، روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» با هدف تبیین شاخص‌های مکتب این شهید، از سوی حوزه‌های هنری در سراسر کشور و هیئت ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی  برگزار می‌شود.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۴:۵۶

2 Jan 2024