کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف تبیین شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی؛

روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود

12 دی 1402 ساعت 13:26

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» با هدف تبیین شاخص‌های مکتب این شهید، از سوی حوزه‌های هنری در سراسر کشور و هیئت ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز» احسان قائدی در آیین روایت «جهان پهلوان» که در جمع ورزشکاران زورخانه پوریای ولی شهرکرد و هنرمندان چهارمحال و بختیاری، برگزار شد، اظهار کرد: تبین شخصیت شهید سلیمانی برای نسل جوان بسیار ضروری است و باید با برگزاری برنامه‌های مختلف و با زبان هنر این شخصیت والا را به جوانان ایران زمین معرفی کنیم.

وی افزود: اکنون نسل جوان ایران باید هر چه بیشتر از گذشته ایران زمین و به ویژه انقلاب اسلامی با خبر شود و وظیفه ما است که به نسل جوان امروز پیشرفت‌ها، ودلاور مردی‌های مردان بزرگ و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین و معرفی کنیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همزمان با چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی، روایت جهان پهلوان «حاج قاسم سلیمانی» با هدف تبیین شاخص‌های مکتب این شهید، از سوی حوزه‌های هنری در سراسر کشور و هیئت ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی  برگزار می‌شود.

انتهای خبر/1031ج
 


کد مطلب: 56176

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56176/روایت-جهان-پهلوان-حاج-قاسم-سلیمانی-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir