۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۵۷۲۸
هم‌زمان با روز پرستار و میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد؛

از کادر درمان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تجلیل شد

با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از کادر درمان و پرستاران سپاه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
از کادر درمان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تجلیل شد
به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید امان‌الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از کادر درمان و پرستاران کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا (ع) شهرکرد که با حضور سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار شد، اظهار کرد: ولادت قهرمان کربلا و اسطوره زنان عالم بعد از مادرش حضرت فاطمه زهرا (س) و روز پرستار را صمیمانه به کسانی که شبانه‌روز برای مردم خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، افزود: امروز مراسم منسجم و پرمحتوایی در کلینیک درمانی حضرت امام رضا (ع) برگزار شد تا از زحمات دست اندر کارن و پرستاران و پزشکان این مجموعه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار تجلیل شود.

وی، ادامه داد: ملت همیشه قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان و پرستاران بوده است؛ زیرا این عزیزان به‌صورت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم سردار علی‌محمد اکبری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید امان‌الله حسینی صدر با اهدای گل و هدیه از زحمات کادر درمان و پرستاران کلینیک امام رضا (ع) شهرکرد تجلیل کردند.



انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۰۵:۰۴

20 Nov 2023