کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم‌زمان با روز پرستار و میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد؛

از کادر درمان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تجلیل شد

29 آبان 1402 ساعت 11:57

با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از کادر درمان و پرستاران سپاه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید امان‌الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از کادر درمان و پرستاران کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا (ع) شهرکرد که با حضور سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار شد، اظهار کرد: ولادت قهرمان کربلا و اسطوره زنان عالم بعد از مادرش حضرت فاطمه زهرا (س) و روز پرستار را صمیمانه به کسانی که شبانه‌روز برای مردم خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، افزود: امروز مراسم منسجم و پرمحتوایی در کلینیک درمانی حضرت امام رضا (ع) برگزار شد تا از زحمات دست اندر کارن و پرستاران و پزشکان این مجموعه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار تجلیل شود.

وی، ادامه داد: ملت همیشه قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان و پرستاران بوده است؛ زیرا این عزیزان به‌صورت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم سردار علی‌محمد اکبری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید امان‌الله حسینی صدر با اهدای گل و هدیه از زحمات کادر درمان و پرستاران کلینیک امام رضا (ع) شهرکرد تجلیل کردند.



انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 55728

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55728/کادر-درمان-سپاه-حضرت-قمر-بنی-هاشم-ع-تجلیل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir