۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۵۵۶۵۶

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت‌آباد اردل

وزیر جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت آباد شهرستان اردل با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در سال با سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریال بازديد كرد.
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت‌آباد اردل
 به گزارش «جهانبین نیوز»، محمد علي نيكبخت، وزیر جهاد کشاورزی با حضور در گلزار شهدای شهر اردل به مقام شامخ شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهرستان ادای احترام كرد.

وی در اولين بازديد از طرح‌ها و پرو‌ژه‌های بخش كشاورزی چهارمحال و بختياری، از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت آباد شهرستان اردل با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در سال با سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریال بازديد كرد.

بازديد از طرح تامين و انتقال آب دهکهنه روگر و بهره‌برداری همزمان طرح‌های تامين و انتقال آب به اراضی شيبدار در سطح استان سطح یک هزار و 100 هكتار، آغاز عملیات اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای گندمان و نقنه، مجتمع‌های دامپروری شهرهای گندمان و سامان و بازدید از اولین شهرک تخصصی بادام کشور و مجتمع گلخانه‌ای سامان همچنین طرح 300 هكتاری تجهیز اراضی کشاورزی روستای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد به سامانه‌های نوین آبیاری و بهره‌برداری همزمان سامانه‌های نوين آبياری در سطح استان در سطح 2 هزار هکتار از ديگر برنامه‌های سفر وزير به استان است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۴۹

16 Nov 2023