کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت‌آباد اردل

25 آبان 1402 ساعت 11:08

وزیر جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت آباد شهرستان اردل با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در سال با سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریال بازديد كرد.


 به گزارش «جهانبین نیوز»، محمد علي نيكبخت، وزیر جهاد کشاورزی با حضور در گلزار شهدای شهر اردل به مقام شامخ شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهرستان ادای احترام كرد.

وی در اولين بازديد از طرح‌ها و پرو‌ژه‌های بخش كشاورزی چهارمحال و بختياری، از مزرعه تکثیر بچه ماهی بهشت آباد شهرستان اردل با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در سال با سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریال بازديد كرد.

بازديد از طرح تامين و انتقال آب دهکهنه روگر و بهره‌برداری همزمان طرح‌های تامين و انتقال آب به اراضی شيبدار در سطح استان سطح یک هزار و 100 هكتار، آغاز عملیات اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای گندمان و نقنه، مجتمع‌های دامپروری شهرهای گندمان و سامان و بازدید از اولین شهرک تخصصی بادام کشور و مجتمع گلخانه‌ای سامان همچنین طرح 300 هكتاری تجهیز اراضی کشاورزی روستای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد به سامانه‌های نوین آبیاری و بهره‌برداری همزمان سامانه‌های نوين آبياری در سطح استان در سطح 2 هزار هکتار از ديگر برنامه‌های سفر وزير به استان است.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 55656

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55656/بازدید-وزیر-جهاد-کشاورزی-مزرعه-تکثیر-بچه-ماهی-بهشت-آباد-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir