۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۵۵۶۳۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

آزادسازی بیش از 16 هزار هکتار از اراضی ملی به نفع کشاورزان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۶ هزار هکتار از اراضی ملی به نفع مردم و کشاورزان استان آزادسازی شده است.
آزادسازی بیش از 16 هزار هکتار از اراضی ملی به نفع کشاورزان
حسین برزگر در گفتگو با «جهانبین نیوز»، از رشد ۱۲ برابری رفع تداخلات اراضی کشاورزی و ملی در سایه دولت سیزدهم در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه از سال قانون رفع تداخلات از سال ۹۷ براساس شیوه نامه اصلاحی این قانون شروع و تا سال ۹۹  تعداد ۲۲ پرونده رفع تداخلات اراضی در این استان تعیین تکلیف شد افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و لزوم تسریع در امر تحقق برنامه ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در زمینه رفع تداخلات و صدور اسناد کشاورزی در دولت سیزدهم، تاکنون ۲۴۳ پرونده تعیین تکلیف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به آزادسازی بیش از ۱۶ هزار هکتار از اراضی ملی به نفع مردم و کشاورزان استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۱۶ هزار و ۸۹۲ هکتار زمین به نفع کشاورزان رفع تداخل و رای صادر شد است.  

برزگر عنوان کرد: در دولت سیزدهم، در بیش از ۳۲۲ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری تثبیت مالکیت دولت و اشخاص صورت گرفته که باتوجه به عملکرد ادوار گذشته، در  دولت  سیزدهم جهش بیش از سه برابری داشته است که این میزان به ۴۴۱ هزار و ۷۵۱ هکتار رسیده است.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۸:۱۸

14 Nov 2023