کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

آزادسازی بیش از 16 هزار هکتار از اراضی ملی به نفع کشاورزان

23 آبان 1402 ساعت 12:25

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۶ هزار هکتار از اراضی ملی به نفع مردم و کشاورزان استان آزادسازی شده است.


حسین برزگر در گفتگو با «جهانبین نیوز»، از رشد ۱۲ برابری رفع تداخلات اراضی کشاورزی و ملی در سایه دولت سیزدهم در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه از سال قانون رفع تداخلات از سال ۹۷ براساس شیوه نامه اصلاحی این قانون شروع و تا سال ۹۹  تعداد ۲۲ پرونده رفع تداخلات اراضی در این استان تعیین تکلیف شد افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و لزوم تسریع در امر تحقق برنامه ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در زمینه رفع تداخلات و صدور اسناد کشاورزی در دولت سیزدهم، تاکنون ۲۴۳ پرونده تعیین تکلیف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به آزادسازی بیش از ۱۶ هزار هکتار از اراضی ملی به نفع مردم و کشاورزان استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۱۶ هزار و ۸۹۲ هکتار زمین به نفع کشاورزان رفع تداخل و رای صادر شد است.  

برزگر عنوان کرد: در دولت سیزدهم، در بیش از ۳۲۲ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری تثبیت مالکیت دولت و اشخاص صورت گرفته که باتوجه به عملکرد ادوار گذشته، در  دولت  سیزدهم جهش بیش از سه برابری داشته است که این میزان به ۴۴۱ هزار و ۷۵۱ هکتار رسیده است.
 
انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55636

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55636/آزادسازی-بیش-16-هزار-هکتار-اراضی-ملی-نفع-کشاورزان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir