۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۵۵۱۶۱
درصورت تامین اعتبار؛

اتمام ساخت زائرسرای چهارمحال‌ و بختیاری تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد زائر حضرت امام رضا (ع) در چهارمحال‌ و بختیاری گفت: مراحل ساخت زائر سرای استان در شهر مشهد در صورت تامین اعتبار لازم، در ۱۴ ماه آینده به اتمام می‌رسد.
اتمام ساخت زائرسرای چهارمحال‌  و بختیاری تا پایان سال
به گزارش «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی مصطفی حیدری اظهار کرد: مراحل ساخت زائر سرای استان در شهر مشهد در صورت تامین اعتبار لازم، در ۱۴ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این زائرسرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه است که در طبقات زیرین این اقامتگاه آشپزخانه مخصوص پخت غذای زائران در نظر گرفته شده است و غذای گرم با کیفیت بهتری در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

 مدیرعامل بنیاد زائر حضرت امام رضا (ع) در چهارمحال‌ و بختیاری گفت: این زائرسرا شامل دو طبقه زیرزمین، طبقه همکف و پنج طبقه دیگر بوده که قرار است به اقشار کم‌درآمد اختصاص داده شود که توسط کمک‌های مردمی، خیرین و بخش خصوصی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت دارد افزود: حل مسئله فقر در مقام درمان نیازمند به جلب مشارکت‌های مردمی برای دعوت آن‌ها برای کمک به نیازمندان است، جلب مشارکت‌های اجتماعی خیریه به‌عنوان یکی از ابزارهای کاربردی و موثر برای ترغیب و تشویق مخاطبین برای کمک به نیازمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حیدری ادامه داد: زمینه و هدف رفاه عمومی که به معنای بهره‌مندی پیوسته و متعادل مردم از امکانات مادی به صورت مشروع و معقول است، همواره مورد توجه مکاتب بشری و الهی و تصمیم گیران جوامع، بوده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۰:۲۷

19 Sep 2023