کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درصورت تامین اعتبار؛

اتمام ساخت زائرسرای چهارمحال‌ و بختیاری تا پایان سال

28 شهريور 1402 ساعت 8:06

مدیرعامل بنیاد زائر حضرت امام رضا (ع) در چهارمحال‌ و بختیاری گفت: مراحل ساخت زائر سرای استان در شهر مشهد در صورت تامین اعتبار لازم، در ۱۴ ماه آینده به اتمام می‌رسد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی مصطفی حیدری اظهار کرد: مراحل ساخت زائر سرای استان در شهر مشهد در صورت تامین اعتبار لازم، در ۱۴ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این زائرسرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه است که در طبقات زیرین این اقامتگاه آشپزخانه مخصوص پخت غذای زائران در نظر گرفته شده است و غذای گرم با کیفیت بهتری در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

 مدیرعامل بنیاد زائر حضرت امام رضا (ع) در چهارمحال‌ و بختیاری گفت: این زائرسرا شامل دو طبقه زیرزمین، طبقه همکف و پنج طبقه دیگر بوده که قرار است به اقشار کم‌درآمد اختصاص داده شود که توسط کمک‌های مردمی، خیرین و بخش خصوصی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت دارد افزود: حل مسئله فقر در مقام درمان نیازمند به جلب مشارکت‌های مردمی برای دعوت آن‌ها برای کمک به نیازمندان است، جلب مشارکت‌های اجتماعی خیریه به‌عنوان یکی از ابزارهای کاربردی و موثر برای ترغیب و تشویق مخاطبین برای کمک به نیازمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حیدری ادامه داد: زمینه و هدف رفاه عمومی که به معنای بهره‌مندی پیوسته و متعادل مردم از امکانات مادی به صورت مشروع و معقول است، همواره مورد توجه مکاتب بشری و الهی و تصمیم گیران جوامع، بوده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 55161

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55161/اتمام-ساخت-زائرسرای-چهارمحال-بختیاری-پایان-سال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir