۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۴۸۶
طلبه شهید محمدحسین سرشاد قهفرخی:

من راه خود را انتخاب کردم در این راه قدم گذاردم

من راه خود را انتخاب کردم و بادل و جان در این راه قدم گذاردم و با عشق و علاقه و ایمان به اسلام و انقلاب و امام روی به عرصه پیکار نهادم تا شاید در این انقلاب سهمی ناچیز داشته باشم.  
من راه خود را انتخاب کردم در این راه قدم گذاردم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید محمدحسین سرشاد فرزند عبدالعلی بیست و هفتم اردیبهشت 1347 در شهر فرخشهر از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. طلبه بود و تا سطح اتمام لمعتین درس خواند و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. پنجم اردیبهشت 1365 در فاو عراق به شهادت رسید.

خدایا بارالها. معبودا. معشوقا. مولایم. من ضعیف و ناتوان دوست دارم چشم‌هایم را دشمن در اوج و روز روشن از حلقه در بستان درآورد؛ و دست‌هایم را در تنگه چزابه قطع کند پاهایم را در خونین‌شهر از بدن جدا سازد و قلبم را در سوسنگرد آماج رگبارهایش قرار دهد و سرم را در شلمچه از تن جدا نماید و در کمال فشار و آزار دشمنان بازمی‌گویم ببینند که گر چه چشم‌ها دست‌ها و پاها و قلب و سینه و سرم را از من گرفته‌اند اما یک‌چیز را نتوانسته‌اند که بگیرند و آن ایمان و هدفم است که به عشق به الله و معشوقم و به مطلق جهان هستی و عشق به امام و اسلام است.

با درود به بقیه‌الله العظم ارواحنا فدا و نائب برحقش امام امت خمینی کبیر و باسلام بر شهیدان راه حق و باسلام و درود بر شما امت حزب‌الله و باسلام بر پدرومادر عزیزم پدرم و مادرم ناراحت نباشید که یک فرزند ناقابل فدای اسلام کردید مبادا ناراحت باشید بلکه سرافراز باشید و افتخار کنید که فرزندتان را درراه اسلام فدا کردید گریه مکنید که فردای قیامت در پیش زینب سلام و الله علیها روسپید و سربلند باشید من راه خود را انتخاب کردم و بادل و جان در این راه قدم گذاردم و با عشق و علاقه و ایمان به اسلام و انقلاب و امام روی به عرصه پیکار نهادم تا شاید در این انقلاب سهمی ناچیز داشته باشم و ای صدام بدان این یاوران روح‌الله تا نابودی کامل تو و اربابان جنایتکارانت دست از مبارزه و پیکار برنمی‌دارند.

و سلام            
محمدحسین سرشاد
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۰:۴۱

21 Jun 2024