کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلبه شهید محمدحسین سرشاد قهفرخی:

من راه خود را انتخاب کردم در این راه قدم گذاردم

1 تير 1403 ساعت 0:05

من راه خود را انتخاب کردم و بادل و جان در این راه قدم گذاردم و با عشق و علاقه و ایمان به اسلام و انقلاب و امام روی به عرصه پیکار نهادم تا شاید در این انقلاب سهمی ناچیز داشته باشم.
 


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید محمدحسین سرشاد فرزند عبدالعلی بیست و هفتم اردیبهشت 1347 در شهر فرخشهر از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. طلبه بود و تا سطح اتمام لمعتین درس خواند و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. پنجم اردیبهشت 1365 در فاو عراق به شهادت رسید.

خدایا بارالها. معبودا. معشوقا. مولایم. من ضعیف و ناتوان دوست دارم چشم‌هایم را دشمن در اوج و روز روشن از حلقه در بستان درآورد؛ و دست‌هایم را در تنگه چزابه قطع کند پاهایم را در خونین‌شهر از بدن جدا سازد و قلبم را در سوسنگرد آماج رگبارهایش قرار دهد و سرم را در شلمچه از تن جدا نماید و در کمال فشار و آزار دشمنان بازمی‌گویم ببینند که گر چه چشم‌ها دست‌ها و پاها و قلب و سینه و سرم را از من گرفته‌اند اما یک‌چیز را نتوانسته‌اند که بگیرند و آن ایمان و هدفم است که به عشق به الله و معشوقم و به مطلق جهان هستی و عشق به امام و اسلام است.

با درود به بقیه‌الله العظم ارواحنا فدا و نائب برحقش امام امت خمینی کبیر و باسلام بر شهیدان راه حق و باسلام و درود بر شما امت حزب‌الله و باسلام بر پدرومادر عزیزم پدرم و مادرم ناراحت نباشید که یک فرزند ناقابل فدای اسلام کردید مبادا ناراحت باشید بلکه سرافراز باشید و افتخار کنید که فرزندتان را درراه اسلام فدا کردید گریه مکنید که فردای قیامت در پیش زینب سلام و الله علیها روسپید و سربلند باشید من راه خود را انتخاب کردم و بادل و جان در این راه قدم گذاردم و با عشق و علاقه و ایمان به اسلام و انقلاب و امام روی به عرصه پیکار نهادم تا شاید در این انقلاب سهمی ناچیز داشته باشم و ای صدام بدان این یاوران روح‌الله تا نابودی کامل تو و اربابان جنایتکارانت دست از مبارزه و پیکار برنمی‌دارند.

و سلام            
محمدحسین سرشاد
 

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 54486

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54486/راه-خود-انتخاب-کردم-این-قدم-گذاردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir