۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۵۴۲۹۷
معاون اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

انجام عملیات آسفالت‌ریزی در بخش‌هایی از محور شهرکرد به بروجن

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش‌هایی از محور شهرکرد به بروجن محدوده شهرهای سفیددشت و فرادنبه که مشکلات اجتماعی وجود نداشت آماده آسفالت‌ریزی است.
انجام عملیات آسفالت‌ریزی در بخش‌هایی از محور شهرکرد به بروجن
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ حمید ربیعی صبح امروز در بازدید از روند تکمیل محور شهرکرد به بروجن، اظهار کرد: سه کیلومتر از ورودی و خروجی شهر سفیددشت و ورودی شهر فرادنبه در پروژه محور شهرکرد به بروجن در محدوده شهرها واقع شده بود.

وی افزود: به همین دلیل در حیطه وظایف شهرداری‌ها قرار می‌گرفت، همچنین قرارداد پیمانکاران نیز منظور نشده بود، با توجه به درخواست‌هایی که وجود داشت و هماهنگی‌هایی که با استانداری چهارمحال و بختیاری صورت گرفت مقرر شد وزارت راه و شهرسازی عملیات عمرانی کل مسیر حتی در محدوده شهرهای را نیز انجام دهد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس قرارداد جدید منعقد و از اردیبهشت‌ماه 1401 کار آغاز شد.

ربیعی عنوان کرد: بخش‌هایی از محور شهرکرد به بروجن محدوده شهرهای سفیددشت و فرادنبه که مشکلات اجتماعی وجود نداشت آماده آسفالت‌ریزی است.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از ورودی و خروجی سفیددشت همچنان مشکلات اجتماعی وجود دارد که دادستان شهرستان بروجن قول مساعد داد با همکاری فرماندار شهرستان این مشکلات را حل کنند تا سریع‌تر پروژه تکمیل شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مبلغ کل قرارداد عملیات تکمیلی محور مواصلاتی شهرکرد به بروجن 63 میلیارد تومان است.

ربیعی تصریح کرد: از این میزان حدود 40 میلیارد تومان مربوط به ورودی و خروجی شهرهای سفیددشت و فرادنبه است، این عملیات عمرانی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: در حال حاضر پیشرفت کل عملیات تکمیلی محور مواصلاتی شهرکرد به بروجن 35 درصد است.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۴:۲۱

19 Jun 2023