کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

انجام عملیات آسفالت‌ریزی در بخش‌هایی از محور شهرکرد به بروجن

29 خرداد 1402 ساعت 12:12

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش‌هایی از محور شهرکرد به بروجن محدوده شهرهای سفیددشت و فرادنبه که مشکلات اجتماعی وجود نداشت آماده آسفالت‌ریزی است.


به گزارش جهانبین‌نیوز؛ حمید ربیعی صبح امروز در بازدید از روند تکمیل محور شهرکرد به بروجن، اظهار کرد: سه کیلومتر از ورودی و خروجی شهر سفیددشت و ورودی شهر فرادنبه در پروژه محور شهرکرد به بروجن در محدوده شهرها واقع شده بود.

وی افزود: به همین دلیل در حیطه وظایف شهرداری‌ها قرار می‌گرفت، همچنین قرارداد پیمانکاران نیز منظور نشده بود، با توجه به درخواست‌هایی که وجود داشت و هماهنگی‌هایی که با استانداری چهارمحال و بختیاری صورت گرفت مقرر شد وزارت راه و شهرسازی عملیات عمرانی کل مسیر حتی در محدوده شهرهای را نیز انجام دهد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس قرارداد جدید منعقد و از اردیبهشت‌ماه 1401 کار آغاز شد.

ربیعی عنوان کرد: بخش‌هایی از محور شهرکرد به بروجن محدوده شهرهای سفیددشت و فرادنبه که مشکلات اجتماعی وجود نداشت آماده آسفالت‌ریزی است.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از ورودی و خروجی سفیددشت همچنان مشکلات اجتماعی وجود دارد که دادستان شهرستان بروجن قول مساعد داد با همکاری فرماندار شهرستان این مشکلات را حل کنند تا سریع‌تر پروژه تکمیل شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مبلغ کل قرارداد عملیات تکمیلی محور مواصلاتی شهرکرد به بروجن 63 میلیارد تومان است.

ربیعی تصریح کرد: از این میزان حدود 40 میلیارد تومان مربوط به ورودی و خروجی شهرهای سفیددشت و فرادنبه است، این عملیات عمرانی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: در حال حاضر پیشرفت کل عملیات تکمیلی محور مواصلاتی شهرکرد به بروجن 35 درصد است.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
 


کد مطلب: 54297

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54297/انجام-عملیات-آسفالت-ریزی-بخش-هایی-محور-شهرکرد-بروجن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir