۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۵۴۱۹۱
رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری:

کارمندان با مدیریت زمان از افزایش تصادفات در ساعات ابتدای روز جلوگیری کنند

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: کارمندان باید در مدیریت وقت دقت کافی داشته باشند تا شاهد افزایش تصادفات در ساعات ابتدایی روز نباشیم.
کارمندان با مدیریت زمان از افزایش تصادفات در ساعات ابتدای روز جلوگیری کنند
سرهنگ ایرج حسین‌پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات از ساعت هفت به ساعت 6 اظهار کرد: کارمندان هنوز به این وضعیت عادت نکردند و از ساعت 5 و 30 تا 6 صبح سرعت‌ها برای رسیدن به محل کار بالا است.
 
وی تصریح کرد: باید در مدیریت وقت دقت کافی صورت گیرد تا شاهد افزایش تصادفات در این ساعت نباشیم، همچنین در حوزه درون‌شهری از ساعت 13 تا 16 هم از نظر تعداد و هم از نظر شدت تصادفات افزایش داشته است.
 
حسین‌پور گفت: براساس بررسی صورت گرفته مشخص شده عده‌ای حین رانندگی از کمربند ایمنی استفاده نمی‌کنند و خلوتی معابر هم در این زمینه مزید بر علت شده است.
 
رئیس پلیس راهور بیان داشت: از مردم درخواست می‌شود با رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز، حق تقدم، استفاده از کمربند ایمنی و... از بروز حوادث جبران‌ناپذیر پیش‌گیری کنند.
 
وی افزود: متاسفانه شاهدیم در سطح شهر اطفال در صندلی جلو و در آغوش راننده قرار دارند که این موضوع در بعدازظهرها بیشتر دیده می‌شود، اما این کار خطرناک است و جریمه هم دارد اما چون کودک است بیشتر تذکر داده می‌شود اما نباید این کار انجام شود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۹:۵۶

11 Jun 2023