کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری:

کارمندان با مدیریت زمان از افزایش تصادفات در ساعات ابتدای روز جلوگیری کنند

21 خرداد 1402 ساعت 10:25

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: کارمندان باید در مدیریت وقت دقت کافی داشته باشند تا شاهد افزایش تصادفات در ساعات ابتدایی روز نباشیم.


سرهنگ ایرج حسین‌پور رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات از ساعت هفت به ساعت 6 اظهار کرد: کارمندان هنوز به این وضعیت عادت نکردند و از ساعت 5 و 30 تا 6 صبح سرعت‌ها برای رسیدن به محل کار بالا است.
 
وی تصریح کرد: باید در مدیریت وقت دقت کافی صورت گیرد تا شاهد افزایش تصادفات در این ساعت نباشیم، همچنین در حوزه درون‌شهری از ساعت 13 تا 16 هم از نظر تعداد و هم از نظر شدت تصادفات افزایش داشته است.
 
حسین‌پور گفت: براساس بررسی صورت گرفته مشخص شده عده‌ای حین رانندگی از کمربند ایمنی استفاده نمی‌کنند و خلوتی معابر هم در این زمینه مزید بر علت شده است.
 
رئیس پلیس راهور بیان داشت: از مردم درخواست می‌شود با رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز، حق تقدم، استفاده از کمربند ایمنی و... از بروز حوادث جبران‌ناپذیر پیش‌گیری کنند.
 
وی افزود: متاسفانه شاهدیم در سطح شهر اطفال در صندلی جلو و در آغوش راننده قرار دارند که این موضوع در بعدازظهرها بیشتر دیده می‌شود، اما این کار خطرناک است و جریمه هم دارد اما چون کودک است بیشتر تذکر داده می‌شود اما نباید این کار انجام شود.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 54191

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54191/کارمندان-مدیریت-زمان-افزایش-تصادفات-ساعات-ابتدای-روز-جلوگیری-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir