۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۵۳۵۰۹

بیاییدکمی واقع بینانه عمل کنیم ؛ توصیه شهید صفایی

شهید "ابراهیم صفایی دزکی" در وصیت نامه اش می گوید: « بیایید این خودها را بشکنیم و کمی واقع بینانه عمل کنیم؛ چشم و گوش خود را بازکرده و ببینیم برای این انقلاب چه کرده ایم.
بیاییدکمی واقع بینانه عمل کنیم ؛ توصیه شهید صفایی
به گزارش جهانبین نیوز؛شهید ابراهیم صفایی دزکی شانزدهم تیر 1343، در روستای دزک از از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد.پدرش حاجی بابا، سرایدار بود و مادرش خدیجه نام داشت. دانشجوی دوره کارشناسی در رشته اقتصاد اسلامی و معلم بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت . هفتم مرداد 1365، در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به سر ، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

گزیده ای از وصيت نامه شهید «ابرهیم صفایی دزکی»
از شما  می خواهم که در صحنه حضور فعال داشته باشید و از دستاورد های انقلاب به خوبی پاسداری نمایید و جهت یادآوری به دوستان و مردم غیور ایران عرض می کنم که بیایید این خودها را بشکنیم و کمی واقع بینانه عمل کنیم؛ چشم وگوش خودرا بازکرده و ببینیم برای این انقلاب چه کرده ایم و تا چه حد از دستاوردهای انقلاب پاسداری نموده ایم. نکند که با رفتار خود خون شهدا را پایمال کنیم و یا امام را تنها بگذاریم که خفاشان شب پرست که عاشق تاریکی و ظلمت هستند، ایران را به تاریکی و نابودی بکشانند که البّته نمی توانند؛چرا که خداوند خود حافظ انقلاب است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۱۶:۰۵

23 Apr 2023