کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیاییدکمی واقع بینانه عمل کنیم ؛ توصیه شهید صفایی

3 ارديبهشت 1402 ساعت 0:15

شهید "ابراهیم صفایی دزکی" در وصیت نامه اش می گوید: « بیایید این خودها را بشکنیم و کمی واقع بینانه عمل کنیم؛ چشم و گوش خود را بازکرده و ببینیم برای این انقلاب چه کرده ایم.


به گزارش جهانبین نیوز؛شهید ابراهیم صفایی دزکی شانزدهم تیر 1343، در روستای دزک از از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد.پدرش حاجی بابا، سرایدار بود و مادرش خدیجه نام داشت. دانشجوی دوره کارشناسی در رشته اقتصاد اسلامی و معلم بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت . هفتم مرداد 1365، در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به سر ، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

گزیده ای از وصيت نامه شهید «ابرهیم صفایی دزکی»
از شما  می خواهم که در صحنه حضور فعال داشته باشید و از دستاورد های انقلاب به خوبی پاسداری نمایید و جهت یادآوری به دوستان و مردم غیور ایران عرض می کنم که بیایید این خودها را بشکنیم و کمی واقع بینانه عمل کنیم؛ چشم وگوش خودرا بازکرده و ببینیم برای این انقلاب چه کرده ایم و تا چه حد از دستاوردهای انقلاب پاسداری نموده ایم. نکند که با رفتار خود خون شهدا را پایمال کنیم و یا امام را تنها بگذاریم که خفاشان شب پرست که عاشق تاریکی و ظلمت هستند، ایران را به تاریکی و نابودی بکشانند که البّته نمی توانند؛چرا که خداوند خود حافظ انقلاب است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 53509

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53509/بیاییدکمی-واقع-بینانه-عمل-کنیم-توصیه-شهید-صفایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir