۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۵۳۳۱۵
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

آب، مشکل بزرگ تولیدکنندگان حوزه صنایع غذایی در شهرک صنعتی شهرکرد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدکنندگان صنایع غذایی در شهرک صنعتی شهرکرد برای تامین آب مورد نیاز جهت تولید با مشکلات جدی مواجه هستند.
آب، مشکل بزرگ تولیدکنندگان حوزه صنایع غذایی در شهرک صنعتی شهرکرد
فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شهرک صنعتی شهرستان شهرکرد دارای سه حلقه چاه آب است، همچنین این شهرک از خط انتقال آب بن به بروجن نیز تخصیص آب دارد.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته با وجود خشکسالی سطح آب‌های زیرزمینی کاهش یافت به همین دلیل چاه‌هایی که در شهرک صنعتی وجود داشتند جوابگوی نیاز نیست.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدواریم خط انتقال آب بن به بروجن راه‌اندازی شود تا بتوانیم مشکل تأمین آب در شهرک صنعتی شهرکرد را حل کنیم.

رحمتی عنوان کرد: در حال حاضر پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی شهرکرد استحصال می‌شود و در مواردی چون آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از پساب تصفیه خانه بهرام آباد در شهرک صنعتی شهرکرد در دستور کار است که از آن برای فولاد تاراز و فاز توسعه‌ای شهرک استفاده خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان صنایع غذایی در شهرک صنعتی شهرکرد برای تأمین آب مورد نیاز خود با مشکلات جدی مواجه هستند.

رحمتی بیان کرد: همچنین تأمین آب شرب واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهرکرد نیز با معضلات بسیاری روبرو است.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۴:۴۸

3 Apr 2023