کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

آب، مشکل بزرگ تولیدکنندگان حوزه صنایع غذایی در شهرک صنعتی شهرکرد

14 فروردين 1402 ساعت 13:58

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدکنندگان صنایع غذایی در شهرک صنعتی شهرکرد برای تامین آب مورد نیاز جهت تولید با مشکلات جدی مواجه هستند.


فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شهرک صنعتی شهرستان شهرکرد دارای سه حلقه چاه آب است، همچنین این شهرک از خط انتقال آب بن به بروجن نیز تخصیص آب دارد.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته با وجود خشکسالی سطح آب‌های زیرزمینی کاهش یافت به همین دلیل چاه‌هایی که در شهرک صنعتی وجود داشتند جوابگوی نیاز نیست.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدواریم خط انتقال آب بن به بروجن راه‌اندازی شود تا بتوانیم مشکل تأمین آب در شهرک صنعتی شهرکرد را حل کنیم.

رحمتی عنوان کرد: در حال حاضر پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی شهرکرد استحصال می‌شود و در مواردی چون آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از پساب تصفیه خانه بهرام آباد در شهرک صنعتی شهرکرد در دستور کار است که از آن برای فولاد تاراز و فاز توسعه‌ای شهرک استفاده خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان صنایع غذایی در شهرک صنعتی شهرکرد برای تأمین آب مورد نیاز خود با مشکلات جدی مواجه هستند.

رحمتی بیان کرد: همچنین تأمین آب شرب واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهرکرد نیز با معضلات بسیاری روبرو است.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 53315

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53315/آب-مشکل-بزرگ-تولیدکنندگان-حوزه-صنایع-غذایی-شهرک-صنعتی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir