۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۵۳۲۶۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

شعار سال چراغ راهی است برای پیدا کردن مبنای کار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چندین سال است که شعار سال بر مبنای اقتصاد است و اگر به طور کامل به این شعارها توجه کرده بودیم شرایط کشور بهتر بود، این‌ها شعار نیستند بلکه دستورالعمل و چراغ راهی برای پیدا کردن مبنای کار است.
شعار سال چراغ راهی است برای پیدا کردن مبنای کار
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی روز جمهوری اسلامی و روز قدس اظهار کرد:  نامگذاری سال با عنوان  رشد تولید و مهار تورم ما را به این سمت سوق می‌دهد که با تولید داخل روی پای خود بایستیم و فشار از زندگی مردم کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است که شعار سال بر مبنای اقتصاد است و اگر به طور کامل به این شعارها توجه کرده بودیم شرایط کشور بهتر بود تصریح کرد:  این‌ها شعار نیستند بلکه دستورالعمل و چراغ راهی برای پیدا کردن مبنای کار است.

انصاری با بیان اینکه در فروردین‌ماه سال ۵۸ به دستور امام خمینی(ره) رفراندوم عمومی برای انتخاب نوع حکومت برگزار شد اذعان داشت:  بی‌نظیرترین حضور مردم در فروردین ماه سال ۵۸  به تصویر کشیده شد و دنیا از این حضور متحیر ماند.

وی بیان داشت: حاکمیت جمهوری اسلامی در سال ۵۸  از میان سلطه شرق و غرب بیرون آمد و ماندگار شد.

انصاری ادامه داد: حضور ۹۸ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای و آری گفتن ۹۹ درصدی مردم به جمهوری اسلامی از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: گرامیداشت این روز بزرگ در روز ۱۱ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و پیش از ایراد خطبه‌ها برگزار می‌شود و لازم است تمامی نهادها، دستگاه‌ها ضمن تبیین این روز و فرهنگ‌سازی برای نسل جوان در این برنامه شرکت کنند.

انصاری اذعان داشت:  باید با آذین‌بندی شهرها و ادارات و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی پیام  ۱۲ فروردین را به مسافران نوروزی برسانیم.

وی به برنامه های روز ۱۲ فروردین اشاره کرد و گفت: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در تپه نورالشهدا، ارائه پرچم به مسافران نوروزی، فضاسازی پایگاه‌های نوروزی و ورودی شهرها و پایانه‌های مسافربری و ایجاد غرفه‌های فرهنگی در مصلی‌های نماز جمعه بخشی از فعالیت‌های مربوط به این روز است.

انصاری همچنین به روز قدس اشاره کرد و بیان داشت :  روز قدس، روز اتحاد و هوشیاری مسلمانان علیه دشمنی واحد است و ظرفیت بالایی برای اتحاد ملت‌های آزادی‌خواه و مبارزه با ظلم و زورگویی است.

وی خاطر نشان کرد:  تا به امروز تمام دسیسه‌های دشمن برای کمرنگ کردن روز قدس، خنثی شده است، در حال حاضر در بیش از ۸۵ کشور جهان این روز گرامی داشته می‌شود و مردم سراسر جهان با راهپیمایی حقانیت اسلام را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انصاری به مسیر راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ادامه داد : راهپیمایی روز قدس در شهرکرد از چهارراه بازار شروع می‌شود و مردم به سمت مصلی امام خمینی حرکت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فضاسازی میدانی، برگزاری برنامه‌های اقناعی و کرسی‌های آزاداندیشی با حضور دانشجویان بخشی از برنامه‌های این مناسبت است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۸:۴۳

29 Mar 2023