کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

شعار سال چراغ راهی است برای پیدا کردن مبنای کار

8 فروردين 1402 ساعت 14:26

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چندین سال است که شعار سال بر مبنای اقتصاد است و اگر به طور کامل به این شعارها توجه کرده بودیم شرایط کشور بهتر بود، این‌ها شعار نیستند بلکه دستورالعمل و چراغ راهی برای پیدا کردن مبنای کار است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی روز جمهوری اسلامی و روز قدس اظهار کرد:  نامگذاری سال با عنوان  رشد تولید و مهار تورم ما را به این سمت سوق می‌دهد که با تولید داخل روی پای خود بایستیم و فشار از زندگی مردم کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است که شعار سال بر مبنای اقتصاد است و اگر به طور کامل به این شعارها توجه کرده بودیم شرایط کشور بهتر بود تصریح کرد:  این‌ها شعار نیستند بلکه دستورالعمل و چراغ راهی برای پیدا کردن مبنای کار است.

انصاری با بیان اینکه در فروردین‌ماه سال ۵۸ به دستور امام خمینی(ره) رفراندوم عمومی برای انتخاب نوع حکومت برگزار شد اذعان داشت:  بی‌نظیرترین حضور مردم در فروردین ماه سال ۵۸  به تصویر کشیده شد و دنیا از این حضور متحیر ماند.

وی بیان داشت: حاکمیت جمهوری اسلامی در سال ۵۸  از میان سلطه شرق و غرب بیرون آمد و ماندگار شد.

انصاری ادامه داد: حضور ۹۸ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای و آری گفتن ۹۹ درصدی مردم به جمهوری اسلامی از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: گرامیداشت این روز بزرگ در روز ۱۱ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و پیش از ایراد خطبه‌ها برگزار می‌شود و لازم است تمامی نهادها، دستگاه‌ها ضمن تبیین این روز و فرهنگ‌سازی برای نسل جوان در این برنامه شرکت کنند.

انصاری اذعان داشت:  باید با آذین‌بندی شهرها و ادارات و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی پیام  ۱۲ فروردین را به مسافران نوروزی برسانیم.

وی به برنامه های روز ۱۲ فروردین اشاره کرد و گفت: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در تپه نورالشهدا، ارائه پرچم به مسافران نوروزی، فضاسازی پایگاه‌های نوروزی و ورودی شهرها و پایانه‌های مسافربری و ایجاد غرفه‌های فرهنگی در مصلی‌های نماز جمعه بخشی از فعالیت‌های مربوط به این روز است.

انصاری همچنین به روز قدس اشاره کرد و بیان داشت :  روز قدس، روز اتحاد و هوشیاری مسلمانان علیه دشمنی واحد است و ظرفیت بالایی برای اتحاد ملت‌های آزادی‌خواه و مبارزه با ظلم و زورگویی است.

وی خاطر نشان کرد:  تا به امروز تمام دسیسه‌های دشمن برای کمرنگ کردن روز قدس، خنثی شده است، در حال حاضر در بیش از ۸۵ کشور جهان این روز گرامی داشته می‌شود و مردم سراسر جهان با راهپیمایی حقانیت اسلام را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انصاری به مسیر راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ادامه داد : راهپیمایی روز قدس در شهرکرد از چهارراه بازار شروع می‌شود و مردم به سمت مصلی امام خمینی حرکت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فضاسازی میدانی، برگزاری برنامه‌های اقناعی و کرسی‌های آزاداندیشی با حضور دانشجویان بخشی از برنامه‌های این مناسبت است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 


کد مطلب: 53263

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53263/شعار-سال-چراغ-راهی-پیدا-کردن-مبنای-کار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir