۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۵۲۴۲۵
رئيس مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ارائه 22 مورد از نتايج يافته‌های تحقيقاتی جديد در بخش كشاورزی چهارمحال و بختیاری

رئيس مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری گفت: 22 مورد از نتايج يافته‌های تحقيقاتی جديد در بخش كشاورزی این استان ارائه شدند.
ارائه 22 مورد از نتايج يافته‌های تحقيقاتی جديد در بخش كشاورزی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسن جهانبازی پیش از ظهر چهارشنبه؛ در حاشیه مراسم انتقال یافته های تحقیقاتی اظهار کرد: 22 مورد از نتايج يافته‌های تحقيقاتی جديد در بخش كشاورزی این استان ارائه شدند.

وی افزود: رئيس مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری به‌واسطه تعامل خوبی كه با مجموعه جهاد كشاورزی این استان دارد هر ساله در هفته انتقال يافته‌های تحقيقاتی نتايج آخرين يافته‌های علمی و كاربردی را در اختيار كارشناسان و بهره‌برداران قرار می‌دهد.

رئيس مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال نيز 22 مورد از نتايج تحقيقات در بخش‌های منابع طبيعی، زراعت، باغبانی، گياه‌پزشكی، آب و خاک ارائه می‌شود.

جهانبازی عنوان کرد: مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری در طی سال با شيوه‌های مختلف از طريق برگزاری روز مزرعه، ياوران توليد و برگزاری كارگاه‌های آموزشی نياز و مشكلات بخش كشاورزی را بررسی و به استناد نتايج تحقيقاتی راهكارهای مناسب را به كشاورزان و بهره‌برداران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۵:۴۰

4 Jan 2023