کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

ارائه 22 مورد از نتايج يافته‌های تحقيقاتی جديد در بخش كشاورزی چهارمحال و بختیاری

14 دی 1401 ساعت 13:04

رئيس مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری گفت: 22 مورد از نتايج يافته‌های تحقيقاتی جديد در بخش كشاورزی این استان ارائه شدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حسن جهانبازی پیش از ظهر چهارشنبه؛ در حاشیه مراسم انتقال یافته های تحقیقاتی اظهار کرد: 22 مورد از نتايج يافته‌های تحقيقاتی جديد در بخش كشاورزی این استان ارائه شدند.

وی افزود: رئيس مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری به‌واسطه تعامل خوبی كه با مجموعه جهاد كشاورزی این استان دارد هر ساله در هفته انتقال يافته‌های تحقيقاتی نتايج آخرين يافته‌های علمی و كاربردی را در اختيار كارشناسان و بهره‌برداران قرار می‌دهد.

رئيس مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال نيز 22 مورد از نتايج تحقيقات در بخش‌های منابع طبيعی، زراعت، باغبانی، گياه‌پزشكی، آب و خاک ارائه می‌شود.

جهانبازی عنوان کرد: مركز تحقيقات و آموزش، كشاورزی و منابع طبيعی چهارمحال و بختیاری در طی سال با شيوه‌های مختلف از طريق برگزاری روز مزرعه، ياوران توليد و برگزاری كارگاه‌های آموزشی نياز و مشكلات بخش كشاورزی را بررسی و به استناد نتايج تحقيقاتی راهكارهای مناسب را به كشاورزان و بهره‌برداران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 52425

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52425/ارائه-22-مورد-نتايج-يافته-های-تحقيقاتی-جديد-بخش-كشاورزی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir