۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۵۲۲۱۱
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

تقاطع قطب صنعتی سامان، ناایمن و دردسرساز/ اجرای روگذر تنها راه ایمن‌سازی این تقاطع است

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح دیگر اجرای روگذر است که مطالعات آن انجام شده و هزینه اجرای آن بیش از 30 میلیارد تومان برآورد شد که علی‌رغم زمان بر بودن این طرح باید اجرای آن را در دستور کار قرار دهیم.
تقاطع قطب صنعتی سامان، ناایمن و دردسرساز/ اجرای روگذر تنها راه ایمن‌سازی این تقاطع است
حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در محور شهرکرد_سامان، محدوده پلیس راه، تقاطع قطب صنعتی شماره 2 شهرستان سامان واقع شده است.
 
وی افزود: این تقاطع مسیر تردد به قطب صنعتی شهرستان سامان و طرح عمانی سامانی است، که افراد از آن استفاده می‌کنند و متاسفانه به دلیل ترافیک بالای خودروهای عبوری بعضا حادثه ساز است و برای اهالی مشکلاتی ایجاد کرده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایمن سازی تقاطع قطب صنعتی سامان، ادامه داد: در تقاطع یاد شده چندین طرح پیش‌بینی شد، یکی از این طرح‌ها احداث زیرگذر بود که به دلیل عبور لوله نفت و تاسیسات دیگر امکان اجرای آن وجود ندارد.
 
مقصودی عنوان کرد: طرح دیگر اجرای روگذر است که مطالعات آن انجام شده و هزینه اجرای آن بیش از 30 میلیارد تومان برآورد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: اقدامی که در کوتاه مدت برای رفع مشکل تقاطع قطب صنعتی شهرستان سامان پیش‌بینی شده اجرای تقاطع هم‌سطح است، این طرح در کمیسیون ایمنی چهارمحال و بختیاری مطرح شد و به دلیل مخالفت برخی از اعضا این طرح تایید نشد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با اتفاقاتی که در کمیسیون ایمنی استان رخ داده است باید به سوی تامین اعتبار اجرای روگذر در منطقه باشیم که ممکن است فرایند زمان بری باشد.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۸:۵۴

5 Dec 2022