کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

تقاطع قطب صنعتی سامان، ناایمن و دردسرساز/ اجرای روگذر تنها راه ایمن‌سازی این تقاطع است

14 آذر 1401 ساعت 8:56

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح دیگر اجرای روگذر است که مطالعات آن انجام شده و هزینه اجرای آن بیش از 30 میلیارد تومان برآورد شد که علی‌رغم زمان بر بودن این طرح باید اجرای آن را در دستور کار قرار دهیم.


حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در محور شهرکرد_سامان، محدوده پلیس راه، تقاطع قطب صنعتی شماره 2 شهرستان سامان واقع شده است.
 
وی افزود: این تقاطع مسیر تردد به قطب صنعتی شهرستان سامان و طرح عمانی سامانی است، که افراد از آن استفاده می‌کنند و متاسفانه به دلیل ترافیک بالای خودروهای عبوری بعضا حادثه ساز است و برای اهالی مشکلاتی ایجاد کرده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایمن سازی تقاطع قطب صنعتی سامان، ادامه داد: در تقاطع یاد شده چندین طرح پیش‌بینی شد، یکی از این طرح‌ها احداث زیرگذر بود که به دلیل عبور لوله نفت و تاسیسات دیگر امکان اجرای آن وجود ندارد.
 
مقصودی عنوان کرد: طرح دیگر اجرای روگذر است که مطالعات آن انجام شده و هزینه اجرای آن بیش از 30 میلیارد تومان برآورد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: اقدامی که در کوتاه مدت برای رفع مشکل تقاطع قطب صنعتی شهرستان سامان پیش‌بینی شده اجرای تقاطع هم‌سطح است، این طرح در کمیسیون ایمنی چهارمحال و بختیاری مطرح شد و به دلیل مخالفت برخی از اعضا این طرح تایید نشد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با اتفاقاتی که در کمیسیون ایمنی استان رخ داده است باید به سوی تامین اعتبار اجرای روگذر در منطقه باشیم که ممکن است فرایند زمان بری باشد.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52211

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52211/تقاطع-قطب-صنعتی-سامان-ناایمن-دردسرساز-اجرای-روگذر-تنها-راه-ایمن-سازی-این

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir