۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۵۱۹۹۰
در 6 ماهه ابتدایی سال 1401 صورت گرفت

استفاده از ظرفیت بیش از یک هزار گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری

مسؤول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: از ظرفیت یک هزار و 480 گروه جهادی متخصص در استان استفاده شده است و گروه‌های جهادی در همه روستاها و مناطق صعب العبور این استان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.
استفاده از ظرفیت بیش از یک هزار گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
 به گزارش جهانبین نیوز؛ هوشنگ فولادی مسؤول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با گروه‌های جهادی منتخب این استان؛ اظهار کرد: از ظرفیت یک هزار و 480 گروه جهادی متخصص در استان استفاده شده است.
 
وی افزود: گروه‌های جهادی در همه روستاها و مناطق صعب العبور این استان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.
 
مسؤول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: 160 گروه جهادی در قالب تیم‌های فرهنگی، پزشکی، اقتصادی مقاومتی و... در ایام نوروز به دورترین مناطق استان اعزام شدند.
 
فولادی عنوان کرد: اعزام 60 گروه جهادی در قالب کنگره شهدای عشایری به مناطق محروم و انجام بیش از 10 هزار خدمت پزشکی، اعزام 166 گروه جهادی پزشکی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و همچنین 75 تیم شهید رهنمون و اعزام 103 تیم دندان پزشکی در نقاط مختلف در سطح استان با بیش از 33 هزار خدمت از دیگر اقدامات این گروه‌ها هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: در واقعه سیل تابستان امسال 144 گروه جهادی در قالب تیم‌های عمرانی در مناطق سیل زده حاضر شدند.
 
مسؤول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: قرار است در سطح استان چهار قرارگاه جهادی در زمینه لوجستیک و مهندسی شکل بگیرد که نیازمند حمایت هستند.
 
فولادی بیان کرد: در اقتصاد مقاومتی، یک هزار و 180 نفر در حوزه‌های خدماتی، کشاورزی، دامداری و... آموزش دیدند، 571 صندوق اشتغال مردم محور تشکیل شد که این صندوق‌ها به تعاونی تبدیل می‌شوند تا به متقاضیان تسهیلات پرداخت کنند.
 
وی تاکید کرد: مبلغ 45 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و برای یک هزار و 102 نفر در چهارمحال و بختیاری شغل ایجاد شده است.
 
مسؤول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: ایجاد 21 کارگاه اشتغال زایی و شاغل شدن 242 نفر در این کارگاه‌ها، انعقاد قرارداد برای ساخت 400 واحد مددجویی در قالب مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) با 50 درصد پیشرفت کار و... از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در مدت زمان سپری شده از سال 1401 هستند.
 
فولادی ادامه داد: یک هزار 135 تن به علاوه 700 تن قیر در جاده‌های روستایی و گلزارهای شهدا در حال توزیع است، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی اعلام آمادگی می‌کنند در زمینه ساخت و به‌سازی جاده‌های روستایی ورود کند.
 
وی عنوان کرد: گروهای جهادی همچنین در 21 منطقه در حاشیه شهرها در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، فضای مجازی و... در حال فعالیت هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۳۸:۲۵

2 Nov 2022