۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۹۹۱۸
طی روزهای آینده صورت می‌گیرد

اجرای خطوط پدافندی تامین آب شرب، جهت رفع کمبود در شهرکرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با انجام خط پدافندی بخشی از مشکل آب شهرکرد حل می‌شود و خط پدافندی دوم نیز ظرف چند روز آینده وارد مدار می‌شود و این اطمینان وجود دارد که دیگر مشکل آب در شهرکرد نخواهیم داشت.
اجرای خطوط پدافندی تامین آب شرب، جهت رفع کمبود در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، درخصوص مشکل کمبود آب شرب در شهر شهرکرد و تشریح اقدامات انجام شده در راستای حل این مشکل، اظهار کرد: در همین راستا اتصال اولین خط پدافندی، برای حل بخشی از مشکل آب شرب این شهر بود.
 
وی افزود: خوشبختانه خط اولیه پدافندی آماده است و تنها مراحل اتصال آن باقی مانده است، برای طی مراحل اتصال در حال برنامه‌ریزی هستیم که نیازی به قطع آب نباشد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اما اگر به هر دلیل به این نتیجه رسیدیم که برای اتصال این خط نیاز به قطع آب است، در مدت زمان کوتاه خواهد بود و از قبل اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.
 
حیدری عنوان کرد: با انجام خط پدافندی بخشی از مشکل آب شهرکرد حل می‌شود و خط پدافندی دوم نیز ظرف چند روز آینده وارد مدار می‌شود و این اطمینان وجود دارد که دیگر مشکل آب در شهرکرد نخواهیم داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: همه نقاط شهرکرد دچار معضل آب شرب بودند اما مشکل در مناطق منظریه و میرآباد حادتر بوده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکل کمبود آب در شهرکرد به سرعت مدیریت و کنترل شد، اضافه کرد: تلاش شد نقاط حساس مثل مراکز درمانی در اولویت تامین آب قرار گیرند.
 
حیدری بیان کرد: پیگیر اجرای خط بن به بروجن هستیم.
 
وی تاکید کرد: قطع آب، قبل، بعد و حین روز تعطیل نخواهد بود و اگر نیاز به انجام این کار شدیم روزهای یکشنبه یا دوشنبه است که اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم شهرکرد درخواست کرد طی چند روز آینده در مصرف آب صرفه جویی کنند تا مشکلی ایجاد نشود تا خطوط پدافندی آب وارد مدار شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۵:۲۹

10 Feb 2022